MARIO MIKULIĆ

Komunalni centar Ivanić-Grada dokazano učinkovit

Gradovi
Fotografija: Pogledajte galeriju
U novije obnovljenom i energetski učinkovitom objektu u Moslavačkoj ulici razgovaramo s Mariom Mikulićem, direktorom Komunalnog centra Ivanić-Grad.

Komunalni centar Ivanić-Grad zauzdao je ovogodišnji snijeg, završava prošlu godinu prema planu u financijskom plusu te odnedavno upravljaju i multifunkcionalnim Centrom za posjetitelje. U novije obnovljenom i energetski učinkovitom objektu u Moslavačkoj ulici razgovaramo s Mariom Mikulićem, direktorom Komunalnog centra Ivanić-Grad.

Mikulić vodite tvrtku koja je zadužena za održavanje našeg kraja, kažite nam kako ste ove godine prošli sa zimskom službom i što nas još očekuje?

Ovogodišnje nas vremenske neprilike nisu niti iznenadile niti spriječile da naš grad bude čist, radilo se intenzivno što nam potvrđuju i naši građani. Sve aktivnosti zimske službe provodili smo pravovremeno tako da su sve ceste, nogostupi, trgovi i staze bili čisti neposredno nakon prestanka padalina. Radi bržeg i efektivnijeg djelovanja zimske službe Grad Ivanić-Grad podijeljen je u četiri sektora kako bi se istovremeno mogla obavljati zimska služba u centru grada i onim udaljenijim dijelovima te je primjetna učinkovitost naše zimske službe. Iako je zimska služba težak i odgovoran posao koji se uglavnom obavlja u najtežim vremenskim uvjetima moram istaknuti da su sve aktivnosti prošle bez većih problema i da su djelatnici Komunalnog centra Ivanić-Grad dali svoj maksimum te time pridonijeli da sve prođe u najboljem redu. Naravno, tu je i pozivni centar koji ima važnu funkciju za uspješno djelovanje zimske službe.

Zbrajaju se aktivnosti i financije za prošlu godinu, kažite nam kako završavate prošlu godinu?

Zahvaljujući sustavnoj racionalizaciji troškova kroz angažman vlastitih ljudskih resursa i minimalno korištenje vanjskih dobavljača za 2016. godinu iskazat ćemo dobit od oko 200-tinjak tisuća kuna, te već sad imamo trend pozitivnih poslovnih rezultata nakon lošeg financijskog rezultata za 2013. godinu kada je društvo završilo godinu s gubitkom od nešto više od 1,1 milijun kuna. Tada su kratkoročne obveze iznosile preko 2,5 milijuna kuna, od toga se 2,3 milijuna kuna odnosilo na nepodmirene obveze prema dobavljačima, a ostalo su bile obveze PDV-a. Pozitivnom poslovnom trendu i racionalizaciji troškova doprinio je i novi organizacijski ustroj, pri čemu smo postojeće sektore reformirali i time unaprijedili poslovanje te postigli bolju učinkovitost i kvalitetu.

Jedna od novina koja je u nadležnosti komunalnog centra jest i Centar za posjetitelje. Koja je zapravo njegova svrha, te kako pomaže građanima i posjetiteljima?

Centar za posjetitelje definitivno je jedna od novina među poslovima koje obavljamo. To je multifunkcionalni centar koji objedinjava turističku suvenirnicu, informacijski centar za naše posjetitelje kao i građane Grada Ivanić-Grada koji se, između ostalog, mogu pobliže upoznati sa sadržajima i događanjima u Gradu kao i aktualnim poslovima koje naša tvrtka obavlja. Centar je smješten na novom trgu, odnosno na istočnom ulazu u tržnicu Maznica, u kojem će posjetitelji ujedno moći kupiti suvenire Grada, razglednice, proizvode domaćih OPG-ova , rukotvorine te ostale autohtone proizvode. U sklopu Centra nalazi se i veliki interaktivni ekran osjetljiv na dodir na kojem se također mogu dobiti sve važne informacije u vezi turističke ponude i događanja na području Grada. Objedinjavanjem više funkcija kroz Centar za posjetitelje omogućili smo promociju Grada prodajom autohtonih suvenira ovoga kraja turistima, što gradu omogućuje da obogati turističke usluge, ali i da generira dodatne prihode jer Turistička zajednica Grada Ivanić-Grada zakonski ne smije pružati trgovačke usluge.

Pored brojnih komunalnih radova po gradu i mjesnim odborima bavite se i računovodstvenim uslugama te dimnjačarstvom. Za koga obavljate usluge računovodstva i dimnjačarstva?

Na osnovu inicijative Gradonačelnika koji je želio na dnevnoj bazi imati uvid u financijsko stanje svih tvrtki u vlasništvu i suvlasništvu grada, a radi kontrole proračunskih financijskih sredstava, optimizacije troškova, transparentnog i efikasnog upravljanja organizirali smo računovodstvo koji u potpunosti udovoljava zahtjevima, pri čemu je najveći doprinos dala voditeljica financija, računovodstva i administracije.

Tvrtku smo 2014. godine doregistrirali za usluge računovodstva i knjigovodstva te sada, osim što računovodstvo obavlja poslove za potrebe naše tvrtke, vodimo računovodstvo i za Pučko otvoreno učilište Ivanić-Grad, Obiteljski Radio Ivanić, Razvojnu agenciju IGRA, Vatrogasnu postrojbu Ivanić-Grada, Muzej Grada Ivanić-Grada, a uskoro ćemo i za Gradsku knjižnicu što je vrlo zahtjevan i odgovoran posao budući se, kako nam je svima poznato, zakoni vrlo često mijenjaju te je potrebno gotovo na tjednoj razini pratiti zakonske akte i propise za javne ustanove, proračunske korisnike i trgovačka društva.

Projekt obnavljanja pročelja objekta, u kojem je smješten Komunalni centar Ivanić-Grad, s ugradnjom termoizolacije i zamjenom stolarije iznosio je oko 946 tisuća kuna, a sufinanciran je od strane Zagrebačke županije s pola milijuna kuna, a Grad Ivanić-Grad je podmirio ostatak.

Način na koji je organizirano računovodstvo te uvođenjem novog informatičkog računovodstvenog sustava generirali smo uštede za Grad, omogućili brz i cjelovit pregled poslovanja svih tvrtki za koje obavljamo uslugu, a ujedno smo Komunalnom centru Ivanić-Grad osigurali dodatni prihod.

Iste godine uveli smo i usluge dimnjačarstva na području grada te danas vodimo brigu za preko 5.000 domaćinstava u obiteljskim kućama i stambenim zgradama, te preko 100 toplovodnih i industrijskih kotlova.

Raspolažemo sa četiri dimnjačara (jednim majstorom, jednim kvalificiranim djelatnikom te dva dimnjačara) koji su organizirani u dvije ekipe sa vozilima.

Uvelike radimo na prevenciji i pozivamo građane da se odazovu što češćem čišćenju i nadzoru svojih dimovodnih instalacija kako bi spriječili moguća trovanja ugljičnim monoksidom i požare. Sve informacije u vezi dimnjačarstva naši građani mogu dobiti na TEL.: 2831-050 ili 2831-058 kao i putem mobitela 098/389436 ili na našoj web stranica www. kcig.hr

Komunalni centar Ivanić-Grada zauzdao je ovogodišnji snijeg, završava prošlu godinu prema planu u financijskom plusu te odnedavno upravljaju i multifunkcionalnim Centrom za posjetitelje.

Kroz proteklo razdoblje dokazali ste učinkovitost naših komunalaca, kako financijski tako i operativno, terenski, što nam nosi ova godina, imate li neke nove projekte s kojima želite upoznati naše građane?

U ovoj godini planiramo nabavu nove opreme za dimnjačare koja će pružiti dodatnu razinu sigurnosti našim građanima. Nabavit ćemo kameru i dodatni pribor za snimanje unutrašnjosti dimnjaka te ćelija kotlova. Uz to, planiramo nabaviti i aparat, kao i dodatnu oprema za mjerenje protoka dimnih plinova te utvrđivanje nepropusnosti svih vrsta dimnjaka čime ćemo postati još učinkovitiji, a što će doprinijeti većoj sigurnosti i zaštiti naših građana. Jedna od investicija bit će i obnova voznog parka radi održavanja kvalitetne razine sigurnosti naših zaposlenika i optimizacije troškova. Tako ćemo nabaviti dva kombija sa otvorenim sandukom-kiperom što je isplativije od održavanja dotrajalog voznog parka.

Što je pred vama u operativnom smislu, za koje akcije primate naše komunalce? Što želite poručiti našim građanima?

U pripremama smo za održavanje vegetacije na javnim gradskim površinama te kao i svake godine, zaposlit ćemo na određeno vrijeme desetak sezonskih radnika na poslovima održavanja javnih površina, a za koje bi, nadam se, trebali dobiti i dio povrata financijskih sredstava od HZZ ukoliko mjere budu raspisane odnosno odobrene od nadležnog ministarstva. U svrhu unapređenja i razvoja hortikulture proveden je natječaj za stručno osposobljavanje u području hortikulture, a bez zasnivanja radnog odnosa. Našim građanima želim zahvaliti na svim dojavama o nastalim štetama I problemima na javnim površinama grada koje nam itekako pomažu u pravovremenom obavljanju radova, kao i na razumijevanju jer nismo uvijek u prilici promptno reagirati. Ujedno se želim zahvaliti svim zaposlenicima Komunalnog centra Ivanić-Grada koji uistinu odgovorno rade svoj posao, od uredskog do onog terenskog posla koji se često odvija u najlošijim vremenskim uvjetima.

Pozivni centar zimskih službi koji djeluju na području Ivanić-Grada

7,00-15,00 h – 2831-050 ili 2831-058

15,00-7,00 h - 099 263 9066 broj voditelja zimske službe Ivana Antolića

2888-177 – broj Županijskih cesta Zagreb koje čiste državnu i županijske ceste preko svojeg mjesta pripravnosti u Ivanić-Gradu

Djelatnosti Komunalnog centra Ivanić-Grad

Komunalne djelatnosti: održavanje nerazvrstanih cesta, javnih površina, tržnica na malo, javne rasvjete kao i groblja, obavljanje dimnjačarskih poslova, zimska služba, dezinsekcija, deratizacija, zaštita bilja i suzbijanje nepoželjne vegetacije, održavanje društvenih domova i prostorija mjesnih odbora, usluge oglašavanja na javnim površinama i na nekretninama u vlasništvu Grada, prigodno ukrašavanje Grada, i druge djelatnosti: računovodstvo za proračunske korisnike, usluge održavanja javnih i privatnih zelenih površina za druge pravne i fizičke osobe, vođenje Centra za posjetitelje te podrška u organizaciji manifestacija na području Grada.

Samo registrirani korisnici mogu komentirati
Prijavi se ovdje