Gradsko vijeće Split

Preustroj gradske uprave: umjesto 18 bit će 12 odjela

Gradovi
Andro Krstulović Opara Fotografija: Miranda Čikotić/PIXSELL
Predlagač tog preustroja gradonačelnik Andro Krstulović Opara kaže da je "radikalan potez" koji će pridonijeti većoj učinkovitosti Gradske uprave

Splitsko Gradsko vijeće je u noći sa srijede na četvrtak usvojilo odluku o unutarnjem preustroju Gradske uprave po kojoj će umjesto dosadašnjih osamnaest biti dvanaest odjela (upravnih tijela), a za koju predlagač tog preustroja gradonačelnik Andro Krstulović Opara kaže da je "radikalan potez" koji će pridonijeti većoj učinkovitosti Gradske uprave.

- Ja sam odlučan napraviti iskorak te smo odlučili smanjiti jedan ogroman aparat u kojem je bilo 74 posto djelatnika koji su na rukovodećim položajima i koji su tvorili 18 upravnih tijela, a racionalizacijom ćemo imati 12 upravnih tijela - izjavio je Krstulović Opara novinarima.

On je objasnio kako će od 12 tijela njih četiri biti potpuno nova, a to su: Služba za upravljanje gradskom imovinom, Služba pravnih poslova, zaštite i zastupanja, Služba za gospodarstvo, obrtništvo i turizam te Služba za međunarodne i EU projekte.

Posebice je istaknuo Službu pravnih poslova, zaštite i zastupanja rekavši kako će to biti "snažan branik" svima koji su imali Grad Split kao protivnika u sudskim procesima u kojima je Grad Split, po njegovim riječima, u pravilu gubio velike novce. Objasnio je kako će Služba za gospodarstvo, obrtništvo i turizam iskoračiti prema kvalitetnijem gospodarstvu oslonjenom na turizam što će generirati rast obrtništva.

Novi način potraživanja

- Služba za međunarodne i EU projekte treba Splitu radi većeg privlačenja sredstava iz fondova EU. Primjerice u 2016. godini povukli smo iz EU fondova 9 milijuna kuna. a u sljedeće tri godine planiramo iz tih fondova povući 330 milijuna eura - kazao je Krstulović Opara.

Po njegovim riječima u tijeku je i stvaranje jednog "snažnog i vrlo efektivnog mehanizma" u splitskog Gradskoj upravi koji se zove Odjel za financije, računovodstvo i kontroling koji će pratiti poslovne procese te ih digitalno obrađivati i, kako se izrazio, ubrzavati naplatu i tijek novca u Splitu.

- Prije 60 dana počeli smo novi način potraživanja prema dužnicima Grada Splita i obradili smo 2.400 predmeta te povukli (naplatili) 24 milijuna kuna. Samo u dva mjeseca mi smo napravili posao koliko je 2016. godine urađeno tijekom cijele godine kada je povučeno (naplaćeno) oko 20 milijuna kuna u oko 2.200 predmeta - objasnio je Krstulović Opara.
Dodao je kao aktivnosti u zadnja dva mjeseca pokazuju da se mogu brzo i kvalitetno "povlačiti sredstva koja kolaju Splitom, a ne prolaze kroz Gradsku blagajnu."


 

Samo registrirani korisnici mogu komentirati
Prijavi se ovdje