Investicija vrijedna dva milijuna eura

Bajka na dlanu iz luksuzne oaze na krovu hotela

Županije
hotel Villa Magdalena Fotografija: Krapinsko-zagorska županija
Ulaganjem od dva milijuna eura broj smještajnih jedinica u hotelu Villa Magdalena povećan je s devet na 15, pri čemu svaka ima jacuzzi s termalnom vodom

U Krapinskim Toplicama u srijedu je otvoren prošireni hotel Villa Magdalena, u koji su vlasnici - obitelj Petrović, uložili dva milijuna eura, a takve investicije ministar turizma Gari Cappelli ocijenio je iznimno potrebnim i važnim za razvoj turizma, pogotovo kontinentalnog.

Hotel Villa Magdalena otvoren je i s radom počeo 2009. kao prvi hotel s četiri zvjezdice u Hrvatskom Zagorju i Krapinskim Toplicama, a od tada svake godine bilježi poraste u poslovanju, što je vlasnike navelo na dodatno investiranje.

"Ulaganjem od dva milijuna eura broj smještajnih jedinica s devet smo povećali na 15, pri čemu svaka ima jacuzzi s termalnom vodom. Tu su sada i dvije konferencijske dvorane, čime se više nego do sada okrećemo segmentu poslovnih gostiju, a proširili smo i restoran te panoramsku wellness i spa oazu na krovu hotela s velikim unutarnjim bazenom od inoxa, što je rijetko u Hrvatskoj", istaknuo je vlasnik i direktor hotela Ivan Petrović.

hotel Villa Magdalena

Podsjetio je da je Villa Magdalena nekoliko godina za redom nagrađivana za najbolji mali obiteljski hotel u kontinentalnom dijelu Hrvatske.

Za dodatnu investiciju iz vlastitih sredstava odlučili su se, kako je kazao, svjesni da je to ključ opstanka na tržištu i odgovor na potrebe gostiju, kojih ove godine očekuju više nego lani kada su imali godišnju popunjenost od 81 posto.

"Zagorje ima ogroman turistički potencijal i siguran sam da će naš primjer potaknuti i druge investitore da obrate veću pažnju i potraže mogućnosti za ulaganja u našem kraju, ali i drugdje u kontinentalnom dijelu Hrvatske", kaže Petrović.

Slično je poručio i ministar Cappelli ocijenivši da se u Zagorju odnosno Krapinsko-zagorskoj županiji događa puno pozitivnih iskoraka u razvoju turizma kao rezultat vizije i kvalitetnog upravljanja destinacijom.

"Investicije su ključne za dodatno jačanje konkurentnosti hrvatskog turizma, pri čemu su hotelske investicije posebno važne jer mogu donijeti cjelogodišnje poslovanje. Prema Strategiji razvoja turizma do 2020. plan je povećati udjel hotela u ukupnoj smještajnoj strukturi, što uključuje i hotele na kontinentu koji ima veliki turistički potencijal. Dobar primjer za to je i ovaj hotel, jer turistima nudi razne dodatne sadržaje, te se planira pozicionirati i kao mjesto poslovnih susreta i konferencija", kazao je Cappelli.

hotel Villa Magdalena

Naglasio je i kako je taj hotel, kao i druge investicije u turizam, dokaz da turistički djelatnici na kontinentu znaju što i kao treba raditi, da i s malo znaju napraviti puno, što je i do pet puta teže nego na moru.

"Hrvatskoj treba dodatnih 400 do 500 hotela koje treba izgraditi da bi mogla konkurirati jakim turističkim zemljama poput Portugala, Španjolske, Italije, pa i Austrije, što znači da puno više hotela treba biti i na kontinentu, pogotovo onih koji će se posvetiti selektivnim oblicima turizma", poručio je Cappelli.

Dodao je kako je Ministarstvo turizma iniciralo ideju da se s ciljem promocije iduće godine Dani hrvatskog turizma održe negdje u kontinentalnom dijelu Hrvatske, kojeg će već od ove jeseni početi dodatno promovirati na stranim tržištima.

Župan Krapinsko-zagorske županije Željko Kolar na otvaranju je istaknuo važnost sinergije između investitora i jedinica regionalne i lokalne samouprave. Rekao je i da ulagači imaju potporu institucija od početka do kraja projekta, dok je načelnik općine Krapinske Toplice Ernest Svažić kazao da investicije poput ove obitelji Petrović pridonose ne samo turizmu nego i razvoju zajednice.

Samo registrirani korisnici mogu komentirati
Prijavi se ovdje