Izbornik
Naslovnica Županije Zagrebačka
Akcija za pomoć proizvođačima

Domaći proizvod kao ključ prepoznatljivosti hrvatskog turizma

Akcija Hrvatski proizvod za hrvatski turizam
Foto: Zagrebačka županija
U Zagrebačkoj županiji ima najviše registriranih obiteljskih poljoprivrednih gospodarstava u Hrvatskoj, oko 15.000 istaknuo je župan Stjepan Kožić

Akciju 'Hrvatski proizvod za hrvatski turizam' organizira Hrvatska gospodarska komora, a krajnji je cilj povezivanje domaće proizvodnje i turističkog sektora.

"Raduje što ova akcija, prije svega, može pomoći malim proizvođačima da svoj proizvod, po primjerenoj cijeni, plasiraju kroz turizam. Ponosni smo što u Zagrebačkoj županiji ima najviše registriranih obiteljskih poljoprivrednih gospodarstava u Hrvatskoj, oko 15.000", rekao je župan Zagrebačke županije Stjepan Kožić, dodavši da to što je Zagrebačka županija pretežno ruralni prostor nije mana, već naprotiv određena prednost, upravo za OPG-ove.

Istaknuo je i vinske ceste te, u zajedništvu sa gradom Zagrebom, i cestu sira zagrebačke regije. Govorio je i o razvoju cikloturizma, a posebno je naglasio SP Naftalan, kao nositelja razvoja zdravstvenoga turizma.

"Širimo ovu bolnicu te će ona kroz izgradnju vanjskog i unutarnjih bazena dosegnuti viši standard usluge. Zdravstveni turizam godišnje raste po stopi od 20 posto. Vjerujem da će se Naftalan, čije su posebnosti korisnici već prepoznali, naći i na svjetskoj karti zdravstvenoga turizma", rekao je župan, priopćili su iz Zagrebačke županije.

Luka Burilović, predsjednik Hrvatske gospodarske komore, rekao je da je važnost turizma za gospodarstvo nemjerljiva.

"Uz izvoz, turizam je naša najvažnija grana gospodarstva.Turizam je sektor na čijim leđima počiva oporavak cjelokupne hrvatske ekonomije i stoga moramo iskoristiti sve prilike koje nam se pružaju da kroz njega promoviramo domaću proizvodnju. Akcijom 'Hrvatski proizvod za hrvatski turizam' želimo spojiti more i kontinent. Želimo domaćim proizvođačima olakšati put do novih ugovora i partnera. Domaći proizvod mora postati ključ prepoznatljivosti hrvatskoga turizma", rekao je Burilović.

Otvorenju sajma, uz ostale, prisustvovao je i ministar turizma Gari Cappelli koji je također ukazao na nužnost većeg povezivanja hrvatskog turizma i proizvođača, pogotovo prehrambene, građevinske i industrije namještaja.

Svoje proizvode predstavlja 65 izlagača, među njima i Ljekarne Zagrebačke županije.