Izbornik
Naslovnica Županije Istarska
Monika Udovičić u utrci za mandat

Kandidatkinja HDZ-a za istarsku županicu, na izbore sa sloganom 'Može'

Monika Udovičić
Foto: Patrik Macek/PIXSELL
Ključne smjernice HDZ-ove kandidatkinje vezane su uz turizam, poljoprivredu, kulturu i socijalnu politiku te demografiju

Kandidatkinja HDZ-a za istarsku županicu Monika Udovičić predstavila ja u srijedu na konferenciji za novinare glavne smjernice svojeg programa te slogan kampanje - riječ "može" zato što ona "otvara mogućnosti, poziva na komunikaciju i dijalog s građanima i sa skupinama na političkoj pozornici".

Objasnila je da riječ 'može' označava otvorenost, spremnost na prihvaćanje drugačijeg ako se ono pokaže kao bolje. 'Može' znači i da Istra može bolje. To znači da, iako Istra prednjači pred ostalim županijama po razvijenosti, uz dijalog može još više", rekla je kandidatkinja HDZ-a za istarsku županicu Monika Udovičić, dodajući kako - uz mlade koji nose nove ideje, novu strast, novu snagu - Istra može mnogo više.

"'Može' daje i odgovor na neka pitanja koja su se pojavila u javnosti, odgovara na provokacije i pitanja koja se provlače u medijima posljednjih mjesec dana. Može li žena biti županica? Može. Može li mlada osoba obnašati važnu političku funkciju? Može. Može li djevojka od 27 godina biti županica? Može", rekla je Monika Udovičić.   

"'Može' još više govori o tome da možemo zajedno ako imamo isti cilj, ako je u našem fokusu čovjek, ako su naš interes naši građani", istaknula je kandidatkinja Udovičić i dodala da "može" ne poznaje podjele, nego zajedništvo.

Ključne smjernice njezina programa vezane su uz turizam, poljoprivredu, kulturu i socijalnu politiku te demografiju.

 Istaknula je da neiskorištenu državnu imovinu treba iskoristiti za turizam i poljoprivredu, zauzima se za produženje turističke sezone, očuvanje kulturne baštine i poticanje kulturnog stvaralaštva.

 U vezi s poljoprivredom kao važnom granom razvoja istarskog sela, kandidatkinja HDZ-a za istarsku županicu istaknula je važnost brendiranja i zaštite domaćih proizvoda te prednost kvalitete pred kvantitetom.