Pozitivan trend

Koprivničko-križevačka županija zabilježila veći dolazak turista

Županije
Podravkin rekreacijski centar Fotografija: Marijan Sušenj/PIXSELL
Domaćih je turista prošle godine u tu županiju došlo slično kao i u 2015., uz 16 postotni porast noćenja, a stranih je turista došlo 7 posto više, te su ostvarili porast noćenja od 30 posto

Koprivničko-križevačka županija ove godine očekuje nastavak lanjskog pozitivnog trenda turističkog prometa, čemu bi mogao pridonijeti i porast smještajnih kapaciteta za oko 8 posto, na otprilike 640 turističkih kreveta, ističu iz Turističke zajednice te županije.

- I ove godine očekujemo rast broja dolazaka turista i noćenja na području županije u skladu s rastom koji bilježimo svake godine. Prošle godine Koprivničko-križevačku županiju posjetilo je 3 posto više turista, dok su noćenja rasla za čak 22 posto, čime se nastavlja višegodišnji rast na razini županije - kazao je direktor županijske TZ Zdravko Mihevc.

Navodi i da su ti lanjski porasti rezultat dolaska nešto malo više od 19 tisuća turista i i njihovih 45 tisuća noćenja, pri čemu domaći turisti čine 56 posto ukupnog turističkog prometa, a ostalo strani.

I dok je domaćih turista prošle godine u tu županiju došlo slično kao i u 2015., uz 16 postotni porast noćenja, stranih je turista došlo 7 posto više, ostvarivši porast noćenja od 30 posto.

Najveći broj dolazaka i noćenja zabilježen u Koprivnici

Najveći broj od ukupnih dolazaka i noćenja ostvaren je u Koprivnici, 9.419, odnosno 22 tisuće, što je pad od 4, odnosno porast od 11 posto u odnosu na 2015., dok su na drugom mjestu Križevci s rastom dolazaka turista za 24 posto, na njih nešto više od 2.600 te rastom noćenja za čak 49 posto, na gotovo 6.300.

Poraste u dolascima od 3 posto i noćenja od 22 posto lani je zabilježio i Đurđevac, u kojemu je i jedan od ukupno tri hotela u toj županiji, dok su ostala dva u Koprivnici.

Porast smještaja

Iako se još uvijek radi o relativno malom broju smještajnih kapaciteta, Mihevc ističe da je porast tih kapaciteta, odnosno kreveta za oko 8 posto važan za daljnje investicijske aktivnosti samog stanovništva, ali i ulagača.

"U 24 smještajne jedinice evidentirano je u 2016. blizu 640 kreveta, od čega je najviše ili 378 u hotelima, a ostalo u domaćinstvima, ruralnim kućama, lovačkim domovima i drugim vrstama objekata. Porastu su najviše pridonijele privatne inicijative i otvaranje ruralnih kuća za odmor, seoskih domaćinstava i ostalih oblika smještaja izvan hotela", kazao je Mihevc.

Sve aktivnosti županijska TZ provodi pod krovnim marketinškim sloganom "Podravina i Prigorje na dlanu", promovirajući prirodne ljepote te kulturnu i povijesnu baštinu, na čemu temelje i neke od svojih najvažnijih manifestacija, poput Picokijade u Đurđevcu te uskrsnih "Pisanice od srca" koje u velikom formatu nastaju posljednjih godina uz pomoć hlebinske škole naivnog slikarstva.

Samo registrirani korisnici mogu komentirati
Prijavi se ovdje