
Nakon što je godinama vlasništvo lokala u sklopu gradske tržnice bilo izvanknjižno, uz velike napore Gradskih službi uložene u izdavanje lokacijske dozvole za izvedenu zgradu, legalizaciju, izradu elaborata etažiranja, procjene vrijednosti zajedničkih dijelova zgrade od kojih su neki bili uzurpirani, konačno je upisano vlasništvo poslovnih prostora na stvarne vlasnike te je u tijeku postupak etažiranja, izvijestio je Grad Zaprešić.
Naime, objašnjavaju, poslovna zgrada tržnice u suvlasništvu je više od 60 fizičkih ili pravnih osoba i Grada Zaprešića koji je vlasnik jedne etaže – poslovnog prostora na otvorenom na kojemu se prodaju voće i povrće, a svi suvlasnici/vlasnici poslovnih prostora imaju obvezu održavati svoje vlasništvo i sudjelovati u održavanju zajedničkih dijelova.
Podsjećamo i da je Grad Zaprešić 2019. godine uložio tadašnjih 1,5 milijuna kuna za izmjenu popločenja poda na dijelu tržnice na otvorenom i pješačkim površinama te uređenje okoliša prema Tržnoj ulici. Gradskom tržnicom upravlja zaprešićka ispostava Gradskog stambeno-komunalnog gospodarstva, a za donošenje odluka o izvanrednom upravljanju i održavanju te investicijskim ulaganjima potrebna je natpolovična većina suvlasnika.
Grad Zaprešić će po provedenom etažiranju biti vlasnik otvorenih površina za prodaju i pješačkih površina kao zasebne etaže u 33-postotnom udjelu, a čim se osigura odgovarajuća većina suvlasnika, GSKG će pokrenuti postupak ugovaranja radova za zamjenu krova i obnovu konstrukcije za što je Grad već pripremio projektnu dokumentaciju, a izvođenje radova predviđeno je tijekom ljetnih mjeseci, ističu u Gradu Zaprešiću.