Izbornik
Naslovnica Gradovi Koprivnica
Upisna politika

Otvoren jedinstveni portal za promociju strukovnih zanimanja

portal za promociju strukovnih zanimanja
Foto: www.psz-kckzz.hr
Trećina nezaposlenih u županiji su mladi pa se, istaknuto je, želi učenike usmjeriti prema zanimanjima koja su tražena

U Koprivnici je predstavljen jedinstveni portal za promociju strukovnih zanimanja. Trećina nezaposlenih u toj županiji su mladi pa se želi učenike usmjeriti prema zanimanjima koja se traže na tržištu, a i pomoći poslodavcima u pronalasku radne snage. Partneri Koprivničko-križevačkoj županiji na projektu su HGK – Županijska komora, Obrtnička komora KKŽ-a, te gradovi Koprivnica, Križevci i Đurđevac. Župan Darko Koren istaknuo je da se puno radilo na pripremi upisa u srednje škole u skladu s potrebama gospodarstva, kao i na popularizaciji strukovnih zanimanja, a zamjenica koprivničkog gradonačelnika Melita Samoborec rekla je da je portal dodatna vrijednost u informiranju učenika i roditelja koji će sve relevantne informacije dobiti na jednom mjestu.

magistralni vodovod Aglomeracija Koprivnica Besplatni priključci na kanalizacijsku mrežu za 4000 kućanstava

Projekt su pohvalili i Mario Rajn, gradonačelnik Križevaca, Hrvoje Janči, gradonačelnik Đurđevca, predsjednica Obrtničke komore Koprivničko-križevačke županije Irena Kovačić i Renata Lohajner uime Hrvatske gospodarske komore – Županijske komore. – Svjedoci smo da na Zavodu za zapošljavanje imamo nezaposlene osobe kojima nedostaje potrebnih znanja i kompetencija, dok s druge strane naši gospodarstvenici nemaju kvalificiranu radnu snagu. Želimo to promijeniti. Portalom smo željeli na jednome mjestu, uz pomoć interneta i društvenih mreža koji su mladima bliski, ponuditi učenicima i roditeljima sve informacije. Tako će moći pronaći opise zanimanja, popis srednjih škola i tvrtki, informacije o praktičnoj nastavi i stipendijama, uz naglasak na deficitarna zanimanja – pojasnio je na predstavljanju portala zamjenik župana Ratimir Ljubić.   

Koprivko Kako je lik iz slikovnice postao brend Koprivko iz 14. stoljeća djecu uči razvrstavati otpad