U Novalji je održan koordinacijski sastanak Hrvatske turističke zajednice s turističkim zajednicama s područja klastera Lika-Karlovac, odnosno s područja Ličko-senjske i Karlovačke županije. Uz direktora HTZ-a Kristijana Staničića, koordinacijskom sastanku nazočili su direktor TZ-a Ličko-senjske županije Ivan Radošević, direktor TZ-a Karlovačke županije Željko Fanjak te 18 predstavnika turističkih zajednica gradova i općina s područja navedenih županija.
Promotivne aktivnosti
Direktor Staničić zahvalio je svim turističkim djelatnicima na doprinosu u ostvarenju odličnih turističkih rezultata. Kako je rekao,
u Hrvatskoj je u dosadašnjem dijelu godine ostvareno više od 72 milijuna noćenja što je u odnosu na isto razdoblje lani rast od 46
posto, dok u odnosu na rekordnu 2019. navedenih 72 milijuna noćenja predstavlja 76 posto rezultata.
Staničić je također naglasio da u zemlji trenutačno boravi više od 550.000 turista, od čega je oko 510.000 inozemnih gostiju.
– Pozitivni turistički trendovi kojima danas svjedočimo rezultat su ciljanih promotivnih aktivnosti, ali i tržišne pozicije Hrvatske kao jedne od najsigurnijih destinacija na Mediteranu. Rezultati ostvareni u dosadašnjem dijelu godine potvrđuju da je turistička sezona u Hrvatskoj vrlo dobro pripremljena, proveli smo ciljane marketinške i PR kampanje, održavali kvalitetne kontakte s inozemnim partnerima te ostvarivali odličnu suradnju s drugim dionicima koji su također dali svoj doprinos u realizaciji turističke sezone – poručio je direktor Staničić, dodavši da će u idućoj godini još veći izazov i zadatak biti zadržavanje takve pozicije Hrvatske na međunarodnom turističkom tržištu.
Tako su tijekom koordinacije predstavljene ključne promotivne aktivnosti i kampanje HTZ-a od kojih su posebno istaknute
kampanje “Safe Stay in Croatia”, “Trust me, I’ve been there” i “Doživi domaće. Istraži ruralnu Hrvatsku!”, a koje su ostvarile odlične promotivne rezultate i doprinijele trenutačnoj poziciji Hrvatske kao sigurne i dobro pripremljene destinacije.
Za jesen su najavljene nove promotivne aktivnosti, odnosno “Thank you”, kampanja koja će se provoditi na inozemnim tržištima, provedba kampanje u suradnji s Googleom, a najavljena je i provedba projekta “Mjesec hrvatskog turizma” čiji je cilj dodatno poticanje turističkog prometa u razdoblju posezone.
Direktor TZ-a Ličko-senjske županije Ivan Radošević naglasio je da su dosadašnji turistički rezultati u županiji vrlo dobri.
– U dosadašnjem dijelu godine na području naše županije ostvareno je oko 2,4 milijuna noćenja što predstavlja rast od gotovo 40
posto u odnosu na isto razdoblje prošle godine. Ovim smo se rezultatom približili brojkama iz pretpandemijske godine, odnosno
trenutačno se nalazimo na oko 80 posto rezultata iz 2019. – naglasio je Radošević te dodao da u Ličko-senjskoj županiji trenutačno boravi najviše gostiju s tržišta Njemačke, Slovenije, Hrvatske, Poljske, Češke i Austrije.
Sezona i dalje traje
Da su turistički rezultati u Karlovačkoj županiji također vrlo dobri, potvrdio je direktor TZ-a Karlovačke županije Željko Fanjak koji je naglasio da sezona na kontinentu i dalje traje. Kako je rekao, vesele ga vrlo dobri rezultati ostvareni s tržišta EU, kao i velik broj domaćih gostiju koji su boravili u Karlovačkoj županiji.
Ona se u dosadašnjem dijelu godine može pohvaliti s realiziranih oko 330.000 noćenja što u odnosu na prošlu godinu predstavlja
rast od 85 posto.
Na koordinaciji se također razgovaralo o turističkoj pristojbi i članarinama, strateškim projektima i marketinškim dokumentima, aviolinijama, nautici, udruživanju turističkih zajednica i drugom. Koordinacijskom sastanku nazočili su i Ernest Petry, župan Ličko-senjske županije te Ivan Dabo, gradonačelnik Novalje.