Gradsko vijeće Grada Dubrovnika usvojilo je nove mjere pomoći zakupnicima javnih površina i poslovnih prostora u vlasništvu
Grada koje vrijede za razdoblje od 1. studenog 2021. do 1. ožujka 2022. godine.
Tako će se onim zakupnicima koji su u promatranom razdoblju 2021. ostvarili prihod do 50 posto u usporedbi s istim periodom
2019. godine iznosi ugovorene zakupnine iz osnovnog ugovora smanjiti za 50 posto, dok će oni koji su uprihodili od 50 do 70 posto plaćati 70 posto ugovorenih iznosa. Iznos zakupnine od 70 posto obračunavat će se i onim zakupnicima koji nisu mogli dokazati prihod/primitak ili nisu imali parametre za usporedbu u 2019. ili 2021., na traženi način.
Onim zakupnicima koji su ostvarili prihode veće od 70 posto obračunavat će se puni iznosi zakupnine iz osnovnih ugovora. Puni iznosi zakupnina obračunavat će se svim zakupnicima koji nisu pravodobno podnijeli zahtjeve.
Održavajući kontinuitet mjera pomoći gospodarstvenicima, koje Grad Dubrovnik provodi od samog početka koronakrize, u listopadu su upućeni dopisi zakupnicima javnih površina i poslovnih prostora u vlasništvu Grada o mogućem smanjenju ugovorenih
iznosa zakupnine. Za poslovne prostore zaprimljeno je 76 zahtjeva, a za javne površine 126 zahtjeva. Za njih ukupno 130 utvrđeno je umanjenje, sukladno ostvarenom prihodu.
Unatoč izraženom padu proračunskih prihoda tijekom pandemije, Grad Dubrovnik je nizom mjera pomogao lokalnim gospodarstvenicima kako bi što lakše prebrodili razdoblje do početka gospodarskog oporavka.