Izbornik
Naslovnica Županije Primorsko-goranska
Zadovoljni odličnim rezultatima

'Ovo je najbolja turistička godina otkad se bavimo turizmom'

Kvarner turisti
Foto: Goran Kovačić/PIXSELL/Ilustracija
I turizam Kvarnera raste, bilježi se porast od 9% noćenja i dolazaka, a sam prihod turističke zajednice i proračun porastao je za 5-6%

Predsjednik TZ Kvarnera Zlatko Komadina i direktorica TZ Kvarnera Irena Peršić Živadinov održali su konferenciju za novinare s osvrtom na turističku 2017. godinu i planovima za 2018. godinu. "Radi se o najboljoj turističkoj godini otkad se bavimo turizmom", rekao je Komadina.

Prema podacima koje je predstavio župan Komadina, turizam Kvarnera raste. Bilježi se porast od 9% noćenja i dolazaka, a sam prihod turističke zajednice i proračun porastao je za 5-6% i za sljedeću godinu planira se da će iznositi 14.3 milijuna kuna.

"Osnovni zadatak TZ je promocija i marketing. Postupamo prema Strateškom planu razvoja turizma i ono što je posebno dobro je da imamo izrazite poraste gostiju u predsezoni i nakon ljeta", rekao je župan.

Važno je bilo pokrenuti niz programa, rekao je Komadina, koji su se već etablirali i koje prepoznaju naši gosti. Kvarner je bogatstvo različitosti i nema prostora u bližem dijelu Europe koji je na malom prostoru toliko raznolik, bogat kulturnom i povijesnom baštinom i gastronomski izvanredan.

"Kod nas gost u sedam dana može doživjeti sedam različitih situacija u bilo kojem segmentu života koji ga zanima", zaključio je župan.

Direktorica Peršić Živadinov kazala je da veseli što se u usporedbi s 2010. godinom vidi stalni porast.

"Danas ostvarujemo 42% više noćenja. Svi mjeseci su iznimno uspješni, s naglaskom na travnju koji je ostvario porast od 80% noćenja. Tu su zaslužni naši najjači proizvodi koje brendiramo: zdravstveni turizam, gastro ture i outdoor aktivnosti. Nama najznačajnija tržišta poput Slovenije, Austrije i Njemačke su u plusu, a Njemačka, koja čini čak 30% svih noćenja, uspjela je povećati noćenja za 13% u odnosu na prošlu godinu. To je u financijskom smislu izuzetan podatak", zaključila je direktorica.

Za uspjeh su zaslužni povoljni klimatski uvjeti i aktivnosti na promociji. Održani su nastupi na 43 sajma u 20 inozemnih tržišta, više od 50 prezentacija, PR aktivnosti u Njemačkoj, Austriji, Sloveniji i Velikoj Britaniji, razvoj Kvarnera kao avio denstinacije i prihvat gotovo 80 studijskih putovanja novinara i agenata, priopćili su iz Primorsko-goranske županije.