Izbornik
Naslovnica Županije Šibensko-kninska
Više od 50.000 posjetitelja

Šibenska Adventura ispunila sva očekivanja, postaje još jedan brend grada

Adventura
Foto: Dusko Jaramaz/PIXSELL
Gradonačelnik Šibenika Željko Burić rekao je da su tijekom blagdana popunjeni bili gradski hotelski kapaciteti koji su bili otvoreni, a dobar rezultat ostvario je i privatni smještaj

S preko 50.000 posjetitelja u 24 dana, 15 glazbenih sastava, 8.500 Facebook pratitelja, preko 150 sati glazbenog programa, više od 12.000 posjetitelja klizališta i s više od 90.000 komada plastične ambalaže koje je spriječila da završe u prirodi šibenska je Adventura 2016. u potpunosti opravdala očekivanja posjetitelja, izvođača, organizatora i svih sudionika programa.

- Izuzetno mi je drago što smo uspješno zaključili ovu veliku i tako važnu godinu za grad; a kada se, ujedinjeni u cilju da naprave najbolje moguće, nađu sve gradske strukture, naši obrtnici i ugostitelji, pokrovitelji, sugrađani i naši mediji, ovakav uspjeh je siguran. Možemo zaključiti kako Adventura postaje još jedan brend grada Šibenika koji upotpunjuje produciranje zabavnih sadržaja i u zimskim mjesecima i kojom se, po atraktivnosti sadržaja, upisujemo visoko na ljestvice uz bok puno većim gradovima, što su ove godine, uz lokalne, prepoznali i nacionalni mediji - kazao je gradonačelnik Željko Burić, priopćili su iz Grada Šibenika.

Šibenik raste i kao zimska destinacija

Gradonačelnik se osvrnuo i na turistički rezultat Adventure navodeći kako su tijekom blagdana popunjeni bili gradski hotelski kapaciteti koji su bili otvoreni, a dobar rezultat ostvario je i privatni smještaj što dokazuje kako Šibenik iz godine u godinu raste i kao zimska destinacija. 

Iz gradske uprave podsjećaju da je jedini plastic-free advent u Hrvatskoj zadržao lanjsku, trodijelnu koncepciju, a cijeli ekološko osviješten koncept ovogodišnje Adventure kulminirao je prvim danom nove godine i posljednjim danom programa na koncertu grupe Elemental. Ekološkom akcijom 'Svi za plastic free!' ujedinili su se ugostitelji Adventure i donirali preko 3.500 tisuće kuna koje će se utrošiti za čišćenje šibenskoga podmorja.

Cijeli plastic-free koncept za cilj je imao aktualizirati problem plastifikacije prirode koja sustavno uništava floru i faunu, a Adventura je u suradnji s NP Krka već do sada spriječila da više od 90.000 komada plastične ambalaže završi u prirodi.

- Izgradili smo posebnu, Šibeniku svojstvenu priču, a mnogo je čimbenika rezultiralo nikad uspješnijim Adventom - pod imperativom ekološke osviještenosti imali smo prilike iskusiti zaista mnoštvo različitih doživljaja: od klizališta, Freetulade, 15 glazbenih, izuzetno posjećenih programa, puštanja 950 lampiona na Badnju večer ususret 950.-oj obljetnici grada pa sve do bogato ukrašenog perivoja, raznovrsne gastronomske ponude i atraktivnog programa na Tvrđavici, namijenjenog našim najmlađima. Pozitivne reakcije koje još uvijek pristižu velika su nam motivacija za dalje. – kazala je pročelnica Odjela za društvene djelatnosti Mirjana Žurić.

- Kada sažmemo, u parku je, kako je i bila početna zamisao, svatko mogao naći nešto za sebe. Bilo je predivno s toliko uključenih sudionika proživjeti ovu avanturu, a mnogo je onih kojima dugujemo zahvale. Uz sve već spomenute, posebna ide Robertu Petrovu koji od lani određuje naš vizualni identitet i našim suradnicima iz tvrtke Kadei 360, tvorci web-stranice Adventure koji su nam pomagali u razradi ideja. Kako volimo reći, mali smo ali zeleni, a zajedno možemo biti samo jači, veći, ljepši i bolji – zaključio je Zoran Erak, uz Moranu Periša koordinator Adventure.