Turistička zajednica Brodsko-posavske županije provodi projekt “Okusi graničarskog Posavlja", usmjeren na brendiranje eno i gastro ponude te na razvoj lokalnih i regionalnih kulinarskih prepoznatljivosti slavonske Posavine.
Cilj je uključiti i prezentirati što više novih turističkih objekata, OPG-ova te malih i velikih proizvođača tradicionalne zdrave hrane kao jednog od prioritetnih turističkih proizvoda s kojim će se pojavljivati na domaćim i inozemnim sajmovima. U projekt je već uključeno 13 restorana, hotela, etno-imanja i drugih subjekata, a u Turističkoj zajednici nadaju se kako će se u idućim mjesecima taj broj još povećati.
- Projekt "Okusi graničarskog Posavlja", u koji smo krenuli prošle godine, nastavit će se i u sljedećem programskom razdoblju. To je projekt koji je dokazao da jako puno pomaže na brendiranju gastro ponude i stvaranju prepoznatljivosti. Ciljevi su poboljšanje ponude, stvaranje prepoznatljivosti i prije svega zajednički marketing koji je nama jako bitan kao jednoj od devet županija koje su uključene u projekt – kaže Ružica Vidaković, direktorica Turističke zajednice Brodsko-posavske županije.