Izbornik
Naslovnica Županije Zagrebačka
Šesta etapa utrke CRO Race

Start posljednje etape utrke bio je u Svetoj Nedelji

Foto: Grad Sveta Nedelja
Uz sportski segment, utrka je pridonijela i turističkoj promociji Hrvatske u inozemstvu, što potvrđuje i televizijski prijenos na čak 6 kontinenata i u više od 190 zemalja svijeta

Međunarodna biciklistička utrka CRO Race u protekla je dva tjedna prolazila teritorijem Lijepe Naše u dužini od ukupno 1022 kilometara kroz šest etapa, pa je nakon Slavonije, Dalmacije, Istre i Kvarnera došao red da se biciklisti provozaju i kroz Grad Svetu Nedelju, koja je bila domaćin starta šeste i posljednje etape utrke.

Počinje gradnja kružnog toga Nova regulacija prometa na ulazu u Svetu Nedelju

Radi se o trasi dugoj 160 kilometara, a biciklisti su nakon starta krenuli prema Zagrebu, Velikoj Gorici, Dugom Selu, Vrbovcu i Svetom Ivanu Zelini prije nego što su stigli do konačnog cilja na zagrebačkom Trgu svetog Marka. Uz bogat zabavni program natjecateljima i organizatorima na Trgu Ante Starčevića u Svetoj Nedelji pridružili su se gradonačelnik Dario Zurovec sa svojim zamjenicima Davorom Nađijem i Marijom Hršak, direktorica Turističke zajednice Zagrebačke županije Ivana Alilović te veleposlanik SAD-a u RH W. Robert Kohorst u pratnji supruge.

– Iznimna mi je čast i zadovoljstvo što je prvi put start jedne etape u našem gradu, što je prepoznata kvaliteta našega grada te razvoj gospodarske i poduzetničke zone – kazao je Zurovec.

Od 2015. godine, kad je utrka pokrenuta, podršku su joj dale najviše državne institucije poput Vlade Republike Hrvatske, Ministarstva turizma i Ministarstva zaštite okoliša i energetike, Ministarstva unutarnjih poslova, Fonda za zaštitu okoliša i energetsku učinkovitost, Hrvatske turističke zajednice, Središnjeg državnog ureda za šport, Parkova Hrvatske, Grada Zagreba te brojnih drugih gradova i županija kojima su prolazile neke od ovogodišnjih etapa.

UNAPREĐENJE PERADARSKE PROIZVODNJE Zagrebačka županija želi podići konkurentnost svojih OPG-ova: Sutra kreću s radionicama

Uz sportski segment, utrka je pridonijela i turističkoj promociji Hrvatske u inozemstvu, što potvrđuje i televizijski prijenos na čak 6 kontinenata i u više od 190 zemalja svijeta te suradnja s A.S.O.-om (Amaury Sport Organisation). Za američko tržište utrka se prenosila uživo na kanalu GCN, najvećoj biciklističkoj online videostranici, a zanimljivo je i da se ona mogla pratiti na brojnim interkontinentalnim avionskim letovima zrakoplovnih kompanija koje svojim putnicima pružaju sportske sadržaje.