Izbornik
Naslovnica Županije Virovitičko-podravska
NAGRADA "TRAVELLER REVIEW AWARD 2021" ZA HOTEL KURIJU JANKOVIĆ

Veliko priznanje i ocjena 9.3 od 10

Foto: Kristijan Toplak
Gosti Kurije ostavili su na stranici Booking.com 375 recenzija

Na adresu Hotela Kurija Janković stigla je nagrada portala Booking.com "Traveller Review Award 2021", dodijeljena na temelju visokih ocjena gostiju.

RASPISAN JAVNI POZIV Potpore tradicijskim obrtima

– Uz mnoge druge izazove, 2020. je bila godina s mnogo ograničenja što se tiče putovanja. To znači da su vaši gosti još više cijenili malobrojna putovanja na koja su uspjeli otići i vi ste im pritom pružili srdačnu dobrodošlicu. Izvrsne ocjene i recenzije koje ste dosljedno dobivali tijekom prošle godine pokazuju koliko gosti cijene sve što činite za njih. I mi to također iznimno cijenimo. S ulaskom u 2021. godinu, veselim se prilikama koje nas čekaju. Veselim se prilici da ojačamo svoju suradnju dok nastavljamo zajedno na putu prema oporavku cijelog sektora. Od svih nas u Booking.comu, hvala vam još jednom na vašoj susretljivosti i nevjerojatnoj gostoljubivosti – rekao je u svojem pismu Glenn Fogel, predsjednik i izvršni direktor portala Booking.com.

Booking.com je osnovan 1996. u Amsterdamu te se iz male nizozemske startup tvrtke razvio u jednu od vodećih online tvrtki na području putovanja u svijetu. Dostupan je na 43 jezika i u ponudi ima više od 28 milijuna smještajnih jedinica.

U VUKOSAVLJEVICI Ipak gradnja nove škole

– U vrijeme kada je cijela industrija zbog ograničenja putovanja doživjela brojna iskušenja, sretni smo i ponosni što je ovako vrijedna nagrada stigla na adresu našeg malog hotela. Rezultat je to predanog truda i rada svakog od naših zaposlenika kako bi usluga u hotelu bila što kvalitetnija. Zajedničkim smo snagama godinu za godinom stvarali našu priču i prolazili zajedno lijepe i teške trenutke. Od ukupno 375 recenzija koje su naši gosti ostavili na platformi Booking.com, prosječna ocjena Kurije Janković je 9.3/10. Važan je to rezultat, uzimajući u obzir da je naš rad svakodnevno praćen i ocjenjivan od naših gostiju. Upravo su nam oni motivacija da s dozom optimizma odgovorimo i na sve sljedeće izazove – rekla je Sanja Sudar, voditeljica hotela.