Na adresu Hotela Kurija Janković stigla je nagrada portala Booking.com "Traveller Review Award 2021", dodijeljena na temelju visokih ocjena gostiju.
– Uz mnoge druge izazove, 2020. je bila godina s mnogo ograničenja što se tiče putovanja. To znači da su vaši gosti još više cijenili malobrojna putovanja na koja su uspjeli otići i vi ste im pritom pružili srdačnu dobrodošlicu. Izvrsne ocjene i recenzije koje ste dosljedno dobivali tijekom prošle godine pokazuju koliko gosti cijene sve što činite za njih. I mi to također iznimno cijenimo. S ulaskom u 2021. godinu, veselim se prilikama koje nas čekaju. Veselim se prilici da ojačamo svoju suradnju dok nastavljamo zajedno na putu prema oporavku cijelog sektora. Od svih nas u Booking.comu, hvala vam još jednom na vašoj susretljivosti i nevjerojatnoj gostoljubivosti – rekao je u svojem pismu Glenn Fogel, predsjednik i izvršni direktor portala Booking.com.
Booking.com je osnovan 1996. u Amsterdamu te se iz male nizozemske startup tvrtke razvio u jednu od vodećih online tvrtki na području putovanja u svijetu. Dostupan je na 43 jezika i u ponudi ima više od 28 milijuna smještajnih jedinica.
– U vrijeme kada je cijela industrija zbog ograničenja putovanja doživjela brojna iskušenja, sretni smo i ponosni što je ovako vrijedna nagrada stigla na adresu našeg malog hotela. Rezultat je to predanog truda i rada svakog od naših zaposlenika kako bi usluga u hotelu bila što kvalitetnija. Zajedničkim smo snagama godinu za godinom stvarali našu priču i prolazili zajedno lijepe i teške trenutke. Od ukupno 375 recenzija koje su naši gosti ostavili na platformi Booking.com, prosječna ocjena Kurije Janković je 9.3/10. Važan je to rezultat, uzimajući u obzir da je naš rad svakodnevno praćen i ocjenjivan od naših gostiju. Upravo su nam oni motivacija da s dozom optimizma odgovorimo i na sve sljedeće izazove – rekla je Sanja Sudar, voditeljica hotela.