Grad Slavonski Brod ponosno je predstavio Gitu – pametnu asistenticu koja razgovara s korisnicima. Ovo je prva ovakva platforma u Hrvatskoj koja će biti dostupna na službenoj gradskoj web-stranici. U želji da građanima osigura brži i jednostavniji pristup informacijama, Grad je u suradnji s lokalnom tvrtkom "ININ informatički inženjering" implementirao najmoderniju informacijsku platformu temeljenu na umjetnoj inteligenciji.
U realnom vremenu
Gita je u prvoj fazi bila usmjerena na pružanje informacija o Adventu iz davnina, a sada nudi širi spektar korisnih podataka za građane i posjetitelje.
Druga faza Gite donosi informacije o gradskom proračunu za 2025. godinu. Korisnici mogu lako pristupiti sažetku i detaljima proračuna, kao i dobiti objašnjenja o tome kako su sredstva planirana i raspoređena. Tu su i kontakti gradske uprave prema funkcijama. Gita pruža popis kontakata svih službi i odjela gradske uprave, uključujući imena, funkcije i načine komunikacije, čime olakšava građanima pronalazak odgovarajuće osobe ili odjela za njihove upite. Zainteresirani sada mogu dobiti i opće informacije o gradu, uključujući povijesne, kulturne i turističke zanimljivosti, kao i praktične podatke, poput radnog vremena institucija i lokacija važnih službi.
Razvoj Gite dodatno će unaprijediti kvalitetu usluge i komunikaciju Grada s građanima. Dostupnost informacija na jednostavan i intuitivan način omogućit će brži pristup ključnim podacima bez potrebe za dugotrajnim pretraživanjem ili čekanjem na odgovore. Proračunske informacije sada su još dostupnije i razumljivije, što pridonosi poboljšanju transparentnosti i većem povjerenju građana, a detaljni kontakti omogućuju korisnicima lakšu komunikaciju s gradskom upravom i brže povezivanje s nadležnim osobama.
Nova će usluga omogućiti svim korisnicima brzi pristup informacijama i odgovore na pitanja u realnom vremenu.
Digitalna transformacija
Brodski gradonačelnik Mirko Duspara istaknuo je kako je riječ o nastavku kontinuiranog ulaganja u primjenu najnovijih tehnologija za poboljšanje svakodnevne komunikacije s građanima.
– Ova inovacija predstavlja novi iskorak u digitalnoj transformaciji gradske uprave, koju u Slavonskom Brodu provodimo već godinama. Zato bilježimo značajan rast u svakodnevnoj komunikaciji s građanima i efikasnije rješavamo njihove upite i probleme. Vjerujemo kako će uvođenjem Gite ona dodatno porasti i osigurati još kvalitetniju i pristupačniju uslugu – rekao je Duspara.
Razvoj pametne asistentice Gite dodatno potvrđuje predanost Slavonskog Broda u implementaciji modernih tehnologija za poboljšanje kvalitete života svojih građana.
Grad nastavlja postavljati standarde u digitalizaciji i prilagođavanju javnih usluga potrebama zajednice. Uz Gitu, Slavonski Brod ne samo da jača svoju poziciju kao tehnološki napredan grad već i kao primjer kako tehnologija može olakšati svakodnevni život svih građana.