Sazrelo je vrijeme da razgovore i projekte na temu brendiranja, o kojima govorimo već neko vrijeme, finaliziramo te pretočimo u konkretne vizualne i narativne motive kojima ćemo prezentirati Zaprešić. Moja želja je da Zaprešićanke i Zaprešićani budu ponosni na budući brend grada i zato ih pozivam da zajedno stvorimo prepoznatljivu priču našeg grada – rekao je gradonačelnik Željko Turk tijekom predstavljanja procesa brendiranja.
Integrirano upravljanje
U posljednje tri godine Turistička zajednica grada Zaprešića uspješno je pozicionirala smjer turističkog razvoja i započela s procesom integriranog upravljanja destinacijom. Uz brojne aktivnosti, događanja, nove manifestacije, usmjerenu promociju destinacije, kao i razvoj novih turističkih proizvoda, stiglo je, kažu u Gradu, vrijeme za kreiranje zajedničkog narativa i prepoznatljivih komunikacijskih motiva Zaprešića.
Grad i Turistička zajednica započeli su 5. travnja javnu promotivnu kampanju po nazivom “Vaša priča. Naša priča. Jedna priča Zaprešića.”, kojom proces brendiranja donose među građane i posjetitelje koji će biti uključeni u kreiranje nove priče o Zaprešiću.
– Zajedno stvaramo novu turističku priču Zaprešića i želimo jasno iskazati naše vrijednosti po kojima ćemo biti prepoznati puno šire od prostora Hrvatske. Kako bi to uspjeli važno je krenuti od lokalnih vrijednosti jer brend jedino može biti uspješan ako ga u punom smislu te riječi živi svaki stanovnik Zaprešića. Zato pozivam sve naše sugrađane da se uključe u kreiranje svoje i naše priče na webu i društvenim mrežama TZ-a i Grada Zaprešića – istaknuo je direktor TZ Toni Ganjto.
Gradonačelnik Turk povjerio je koordinaciju svih aktivnosti oko brendiranja Turističkoj zajednici koja će proces strateški i operativno voditi. Koordinacija za brendiranje na čelu s gradonačelnikom okupit će stručnjake iz turizma, kulture i civilnog sektora, a uključit će i predstavnike svih političkih stranaka u Gradskom vijeću.
Prva faza uključuje istraživanje na temu turističkih potencijala.
– Građani Zaprešića su glasnogovornici koji žive našu zajedničku priču svaki dan. Oni su ti čiju pomoć trebamo oko kreiranja moderne, autentične, emotivne i žive priče našeg Zaprešića – dodao je Ganjto i najavio da slijedi okupljanje subjekata koji se bave turizmom i ugostiteljstvom, kao i kulturom i kreativnim industrijama, a koji su izuzetno važni akteri u procesu brendiranja.
– Pitanje identiteta našeg grada je pitanje zajedničkog konsenzusa svih relevantnih aktera, turističke industrije i naših sugrađana. Izuzetno je važno da se nakon provedenih istraživanja i preporuka struke svi zajedno usuglasimo oko priče i brenda našeg grada, koji će postati kontinuitet – istaknuo je gradonačelnik Turk.
Upitnik do 22. travnja
Turistička zajednica najavila je brojne aktivnosti na temu brendiranja u narednim mjesecima, kao i intenzivnu komunikaciju s građanima, posjetiteljima, strukom, turističkom industrijom i svim zainteresiranima.
Svi zainteresirani mogu se uključiti putem web-stranice Turističke zajednice i Grada Zaprešića te ispuniti kratki upitnik do 22. travnja.