Izbornik
Naslovnica Gradovi Koprivnica
Rotor na križanju Podravske magistrale i Radničke ceste

Koprivnica u ovoj godini gradi čak četiri važna cestovna rotora

storyeditor/2025-01-16/rotor_starogradska.jpg
Foto: KSENIJA OSTRIŽ/GRAD KOPRIVNICA Novi rotor kod zgrade HAK-a trebao bi biti dovršen do kraja veljače. Radovi su počeli potkraj listopada prošle godine
Pri kraju je rotor kod HAK-a, gradit će se rotori kod podvožnjaka blizu Podravke i na Podravskoj magistrali, rade se projekti za rotor na Trgu mladosti

Izgradnja kapitalne cestovne infrastrukture u Koprivnici ove će godine biti posve u znaku novih rotora, odnosno kružnih raskrižja. Prema svemu sudeći, gradit će ih se čak četiri.

Pri kraju je, naime, gradnja kružnog raskrižja na spoju Ulice Ivana Mažuranića, Starogradske i Špoljarske ulice kod zgrade koprivničkog HAK-a koje gradi Koming za 668.000 eura. Radovi su počeli potkraj listopada prošle godine.

Nadležnost Hrvatskih cesta

Problematično križanje bit će rekonstruirano i pretvoreno u kružni tok krajem veljače ili početkom ožujka, dakle za nešto više od mjesec dana kad bi moglo biti pušteno u promet. Osim njega, ove bi godine mogla početi i gradnja još dva velika rotora: jednog na Podravskoj magistrali nasuprot Peveca, a drugog na križanju kod Podravkinih silosa na zapadnom ulazu u grad.

Oba spomenuta rotora su u mjerodavnosti Hrvatskih cesta te je Grad partner u investicijama. Rotor na križanju Podravske magistrale i Radničke ceste u Koprivnici posebno je važan za pješake jer ga svakodnevno i uz veliki rizik pješice ili na biciklima prelaze brojni stanovnici prigradskih naselja Draganovca i Starigrada.

Tom prigodom moraju prijeći iznimno frekventnu magistralu, ali i željezničku prugu, i to na mjestu na kojem je to izričito zabranjeno i znakom. Osim toga, na spornom križanju vrlo su česte prometne nesreće. Bilo je ideja da se ispod magistrale i pruge izgradi pješački pothodnik, ali HŽ i Hrvatske ceste nisu na to pristale.

Sad je Grad s državnim tvrtkama koje su nositelji investicije postigao dogovor da se na tom križanju izgradi rotor te pješački prijelaz preko pruge. Tako će za izradu "projektne dokumentacije za izgradnju kružnog raskrižja s pješačkim prijelazom preko željezničke pruge na spoju državne ceste DC2 i Radničke ceste" iz gradskog proračuna biti plaćeno oko 33.000 eura s PDV-om.

U zadnjem kvartalu

Prema neslužbenim najavama, radovi bi mogli bi početi do kraja godine, nakon izrade projekata i ishođenja svih dozvola. Ove bi se godine mogao početi graditi i veliki rotor na križanju Zagrebačke i Varaždinske kod podvožnjaka blizu Podravke. Gradonačelnik Mišel Jakšić nedavno je najavio kako bi izgradnja mogla početi u zadnjem kvartalu ove godine.

Za izradu glavnog projekta za izgradnju tog rotora, u naravi "kružnog raskrižja na spoju državnih cesta DC2 i DC20 te Starčevićeve ulice", Grad je u ovogodišnjem proračunu osigurao također oko 33.000 eura.

A tu je i četvrti rotor, onaj manji na Trgu mladosti blizu središta grada, za čiju je projektnu dokumentaciju predviđeno oko 10.000 eura. Nije poznato hoće li se i to kružno raskrižje početi graditi već ove godine.

Ako je odgovor potvrdan, to znači kako će ova godina u Koprivnici biti zabilježena kao ona u kojoj su se gradila čak četiri rotora.

storyeditor/2025-01-17/a_promet_foto_kristijan_toplak.jpg Prvi put u RH U VPŽ-u lani nitko nije poginuo u prometu storyeditor/2025-01-20/nadice_b.jpg U rodilištu Opće županijske bolnice Našice u novogodišnjoj noći rođena je prva beba Dobre vijesti iz rodilišta – prošle godine rođena 23 djeteta više nego u 2023. storyeditor/2025-01-07/Udruga_Stecak.jpg Pod pokroviteljstvom županije obilježava se 1100. obljetnica Hrvatskog Kraljevstva Otvoren književni natječaj "Hrvatski narodni vladari nekad i danas"