U sklopu primorsko - goranskog Poslovnog uzleta u petak su održane poslovne edukacije iz područja novih tehnologija i financija. Svi zainteresirani poduzetnici, obrtnici te vlasnici OPG-ova ovom su prilikom nadogradili vlastita znanja i sposobnosti.
Tako je Zoran Kureljušić iz PBZ-a u sklopu izlaganja 'Gdje mi je nestao novac i kako ga opet stvoriti?' na konkretnim primjerima predstavio bankarske proizvode te poduzetnicima objasnio kako prepoznati kada su im određeni proizvodi potrebni u poslovanju. Naime, napomenuto je i da najviše opreza treba imati pri izboru kredita jer nisu svi jednako povoljni za svaku financijsku poteškoću te da banke analiziraju poslovanje svojih klijenata.
Banka može biti partner
Najvažnije poruke koje su tog dana u Rijeci prenijete su da banka može biti partner, da je financijsko planiranje ključno, kao i da neispravnim odabirom proizvoda i kasnijim neispravnim korištenjem poduzetnik štetu radi prvenstveno sebi. Poduzetnici tako nerijetko misle da su svi krediti jednaki te da je novac lako vratiti, po principu kada – tada, ali u trenutku kada za određenu svotu novca jamče nekretninom tada je već prekasno.
- Ljudi obično smatraju da grom ne udara na isto mjesto dvaput te da se ista greška neće ponoviti u budućnosti, ali upravo zato što znamo da se navedene situacije događaju treba ih izbjegavati s dvostruko više opreza - kazao je Kureljušić, piše Poslovni dnevnik. Sudeći po svemu rečenome, vjerojatnost uspjeha u poslovanju tim je veća što se pametnije i odgovornije postupa s načinima i vrstama financiranja.
Željka Janda Hegediš iz Hrvatskog Telekoma okupljene je poučila kako im nove tehnologije mogu olakšati svakodnevne poslovne izazove. Naime, kako tvrdi Janda Hegediš, usluge poput clouda obično nam se čine nepoznatima iako sami nismo svjesni da su alati društvenih mreža i elektroničke pošte vrlo slični tome, a koristimo ih svakodnevno. Cloud može olakšati poslovanje svakome, a jednako tako može znatno smanjiti i troškove. Ovom je prilikom odgovoreno i na brojna pitanja poput toga koliko je cloud zaista siguran, da li je dovoljno praktičan te kako najbolje iskoristiti njegove prednosti.
Nikola Nikšić iz tvrtke Konter savjetovanje u sklopu predavanja Upravljanje financijskim rizicima poručio je da su najuspješnije tvrtke one koje su sposobne učiti i mijenjati se brže od svojih konkurenata. Ključ tržišnog uspjeha tako se, pojasnio je Nikšić, krije upravo u inovativnosti, fleksibilnosti i sposobnosti brzog reagiranja.