Turistička zajednica Grada Vinkovaca završila je s procesom brendiranja Vinkovaca kao turistički poželjne destinacije. Kako je istaknuto turistički brend Vinkovaca u budućnosti bi se trebao razvijati na brendu koji će konceptom podupirati viziju Vinkovaca kao naselja s kontinuitetom života od preko 8 000 godina u kojem je na visokoj cijeni kultura života i rada, bez koje ne bi bilo ničega što Vinkovci danas jesu ili su bili kroz dugu prošlost.
Iz TZ Vinkovaca navode kako je na njima da taj brend implementiraju kako bi gost tijekom cijeloga ciklusa putovanja imao jasnu i cjelovitu sliku Vinkovaca.
- To zapravo znači da u svakom objektu ali i u otvorenome prostoru grada treba vidjeti taj kontinuitet života. Svaki pojedinac, svaka tvrtka, pa tako i sam grad, može i treba na sebi svojstven i poslovno prihvatljiv način odrediti kako će tu priču ispričati, odnosno, kako će u njegovom prostoru taj brend biti implementiran. Da bi se došlo do toga željenog cilja, potrebno je realizirati 26 programa odnosno projekata kroz narednih sedam godina, a riječ je mahom o projektima koji su vezani za infra i suprastrukturu, no uključeni su tu i projekti koji se odnose na upravljanje razvojem destinacije kao i na promociju i prodaju - navode iz TZ Vinkovaca.
Na brendiranju radili su stručnjaci Instituta za turizam koji su izradili i Master plan razvoja turizma grada Vinkovaca.