S ciljem daljeg razvoja turizma i proširenja turističke ponude Turistička zajednica Grada Vinkovaca započela je projektom brendiranja Vinkovaca kao, kako je rečeno, poželjne turističke destinacije. Direktorica Turističkog ureda Turističke zajednice Grada Vinkovaca Martina Matković rekla je kako je želja da se na ovaj način Vinkovci izdvoje kao posebna turistička destinacija s prepoznatom turističkom ponudom. Istaknula je kako će kroz projekt brendiranja Vinkovci postati prepoznatljivi kao destinacija i tako stvoriti i dodanu vrijednost grada.
- Samo u listopadu ove godine u Vinkovcima je ostvareno više od 4.000 noćenja što je za 60 posto nego što smo zabilježili noćenja u listopadu prošle godine - rekla je Matković predstavljajući vinkovačke turističke potencijale.
Na projektu brendiranja angažiran je i Institut za turizam čiji su stručnjaci izradili Master plan razvoja turizma Vinkovaca, ali proveli i dva primarna istraživanja. Voditeljica projekta Snježana Boranić Živoder s Instituta za turizam kazala je kako su u prvom istraživanju pitali Zagrepčane o njihovoj turističkoj percepciji Vinkovaca i s čime najviše vežu ovaj grad.
- Dobili smo odgovore kao su to ponajprije Vinkovačke jeseni, pa Slavonija, Slavonci, Istok, nešto gastronomija i malo nogometni prvoligaš Cibalia. U drugom istraživanju istraživali smo online vidljivost Vinkovaca. I u tom istraživanju smo vidjeli da se najviše odrednica o Vinkovcima pojavljuje na hrvatskom jeziku, zatim skromno na engleskom te još manje na njemačkom i slovenskom jeziku - rekla je Boranić Živoder.
Iz Turističke zajednice Grada Vinkovaca najavljuju kako će Projekt izrade turističkog brenda Vinkovaca biti gotov do kraja studenoga kada bi trebao biti i predstavljen javnosti. Uz Grad Vinkovce, koji financiraju projekt, isti je prepoznat i od strane Hrvatske turističke zajednice koja će ga sufinancirati s 60.000 kuna.