Izbornik
Naslovnica Gradovi Kutina
Projekt brendiranja turističke regije rascjepkane na nekoliko županija

Uz slogan “Moslavina – skrivena zemlja” žele privući turiste

Foto: moslavina.travel.
Kako bi jače promovirali regiju i pojedinačno predstavili turističke dionike iz Moslavine, turističke su zajednice dodatno financirale digitalizaciju turističke ponude Moslavine putem platforme Tour Explorer

LAG “Moslavina” u suradnji s turističkim zajednicama Čazma, Ivanić-Grad, Kutina, Popovača i Sjeverna Moslavina proveo je i 
javnosti predstavio dva projekta: “Izradu strategije brendiranja destinacije Moslavina” i “Digitalizaciju turističke ponude  Moslavine”. Kako je rečeno pri predstavljanju, glavni im je cilj olakšati svima i stvoriti pretpostavke da destinacija i ponuda regije Moslavine bude prepoznatljiva na turističkom tržištu. Koristit će se slogan “Moslavina – skrivena zemlja”, popratni logo i web-stranica moslavina.travel.

Odbor za turizam

– Nadamo se da će postati simbol identiteta ljudi koji ovdje žive, a specifičan je upravo zato što smo ga s njima i radili. Ono što je bilo otežavajuće zapravo bila je i inspiracija u kreativnom zadatku te smo oblikovanje brendinga usmjerili na način da napravimo 
kontru tome što je Moslavina rascjepkana na tri administrativna područja i zato je branding na kraju dosta identitetski snažan – rekao je tom prigodom brand  strateg Ivan Fistrić iz tvrtke Size d.o.o.

Ocjena je da će sva ta raznolikost regije Moslavine imati veću dodanu vrijednost ako se nudi i predstavlja pod zajedničkim imenom, odnosno kao jedinstvena turistička destinacija, stoga je pri LAG-u osnovan i Odbor za turizam. Kako bi još jače promovirali regiju i pojedinačno predstavili turističke dionike s područja Moslavine, turističke su se zajednice financijskim sredstvima uključile u projekt i dodatno financirale samu digitalizaciju turističke ponude Moslavine putem platforme Tour Explorer.

– To je platforma koja omogućuje pregled kompletne turističke ponude regije, upite, rezervacije pa i samo plaćanje željene turističke usluge ili proizvoda – istaknuo je njezin izrađivač Ivan Ilijaš napomenuvši kako više od 70 posto turista putem interneta traži takve informacije.

– Ovaj događaj realizacija je ideje koja je iskazana 2018. godine, a koju su već tada podržavale sve jedinice lokalne samouprave 
na ovom području. Upravo su gradovi i općine s ovog područja realizirali brojne investicije u javnu turističku infrastrukturu, a koja je neophodna za turistički razvoj nekog područja – istaknuo je ovom prilikom predsjednik LAG-a i gradonačelnik Kutine Zlatko Babić.

Podrška Ministarstva

Podršku u daljnjem razvoju ovih projekata iskazali su županijska Turistička zajednica, Sisačko-moslavačka županija, ali i Ministarstvo turizma i sporta. Ingrid Padjen Đurić, direktorica TZ-a SMŽ-a, istaknula je da je svjesna kako je teško promovirati 
regiju koja se nalazi na rubnim dijelovima triju županija te je stoga čestitala LAG-u što je uspio ujediniti niz turističkih zajednica i 
drugih sudionika.

Svoje zadovoljstvo viđenim izrazila je na kraju i Sandra Herman, državna tajnica u Ministarstvu turizma i sporta. Predstavljanje projekta označilo je i početak manifestacije “Moslavina – skrivena zemlja”, koja je održana prošlog vikenda.