Izbornik
Naslovnica Gradovi Bjelovar
Posao izrade identiteta gradskog termalnog kompleksa vrijedan je 17 tisuća eura

Wellovar nije samo wellness centar već koncept aktivne regeneracije

storyeditor/2025-07-04/bj_wellovar_2.jpg
1/3
Foto: Bjelovar SLUŽBENI SLOGAN KOMPLEKSA, "Izvor dobre energije", zaokružuje sve aspekte projekta: od regeneracije geotermalnom vodom, promicanja zdrave prehrane, podrške lokalnoj zajednici do primjene naprednih tehnoloških rješenja
Gradski termalni kompleks nije tek još jedan bazenski centar već projekt koji objedinjuje regeneraciju, sport, zdravlje i suvremeni životni stil. Riječ je o najvećem infrastrukturnom pothvatu u povijesti grada

Ako sve bude išlo po planu, već sljedeće godine Bjelovar bi mogao postati nova točka na turističkoj karti Hrvatske. Gradski termalni kompleks, koji se gradi pod nazivom Wellovar, nije tek još jedan bazenski centar već projekt koji objedinjuje regeneraciju, sport, zdravlje i suvremeni životni stil. Riječ je o najvećem infrastrukturnom pothvatu u povijesti grada, a uz fizičku izgradnju jednako intenzivno razvija se i njegov identitet.

U Bjelovaru je prvi put javno predstavljen vizualni identitet kompleksa iza kojeg stoji Komunikacijski laboratorij, renomirana zagrebačka agencija koju vodi Bjelovarčanka Manuela Šola. Predstavljajući novi brend, Šola je objasnila zašto Wellovar donosi nešto potpuno drugačije u ponudu kontinentalne Hrvatske.

Sport i zdrav život

– Dobar brending ne čini samo lijep logotip, on pretvara lokaciju u destinaciju. Wellovar nije samo wellness centar, to je koncept aktivne regeneracije. Bjelovar ima snažno sportsko naslijeđe, a upravo uz sport i zdrav način života želimo ponuditi nešto novo – ne samo zabavu ili oporavak, već cjelovito životno iskustvo – istaknula je Šola.

Naziv Wellovar nije odabran nasumično. Prvi put se pojavljuje još 1639. godine kao jedan od najranijih povijesnih zapisa vezanih za današnji Bjelovar. Riječ "well" asocira na engleski pojam za izvor, zdravlje i dobrobit, ali također označava vrstu hrasta karakterističnog za ovaj kraj. S druge strane, "var" upućuje na tipičnu laporastu zemlju regije. Spoj tih elemenata simbolizira prirodu, povijest i lokalnu posebnost – ali u formi koja zvuči suvremeno, internacionalno i lako pamtljivo.

– Nismo stvorili samo vizualni znak – ovo je strateški promišljen identitet. On povezuje lokalnu zajednicu, zdravlje, sport, prirodu i tehnologiju u modernom, globalno prepoznatljivom formatu – naglasila je Šola.

Vizualni znak projekta interpretira početno slovo "W" uz stilsku estetiku inspiriranu secesijskim detaljima bjelovarske arhitekture s prijelaza iz 19. u 20. stoljeće, čime se simbolički gradi most između bogate povijesti i moderne vizije budućnosti.

Uz ime i logotip predstavljen je i službeni slogan kompleksa, "Izvor dobre energije", koji zaokružuje sve aspekte projekta: od regeneracije geotermalnom vodom, promicanja zdrave prehrane, podrške lokalnoj zajednici do primjene naprednih tehnoloških rješenja.

Gradonačelnik Dario Hrebak izrazio je ponos projektom, naglašavajući ozbiljan pristup koji se provodi od samog početka.

– Kod svakog velikog projekta oslanjamo se na najbolje stručnjake. Za ovaj smo raspisali natječaj, a posao izrade identiteta vrijedan 17 tisuća eura dodijeljen je Komunikacijskom laboratoriju. Ovo je najvažniji projekt Bjelovara i zaslužuje vrhunski tretman. Brend Wellovar to i pokazuje – kazao je Hrebak.

Direktor tvrtke Terme Bjelovar Zvonimir Žarec dodao je kako je zadovoljan pristupom agencije i profesionalnošću kojom je posao odrađen.

PREDSTAVLJEN je vizualni identitet kompleksa iza kojeg stoji Komunikacijski laboratorij
Foto: Bjelovar PREDSTAVLJEN je vizualni identitet kompleksa iza kojeg stoji Komunikacijski laboratorij

– Već sada imamo gotov identitet, prije nego što su završeni građevinski radovi. To pokazuje koliko ozbiljno pristupamo razvoju Wellovara kao destinacije – istaknuo je Žarec.

Okupljanje najboljih

Otvorenje kompleksa planirano je za proljeće 2026., a već do kraja 2025. očekuje se funkcionalno pokretanje. U planu je i zapošljavanje više od 40 ljudi, a već sada postoji velik interes među lokalnim stanovništvom i stručnim kadrom.

– U ovom trenutku najvažniji su nam strojari jer želimo da sudjeluju već sada, tijekom izgradnje. No, naravno, razgovaramo i s vrhunskim kuharima i drugim stručnjacima. Želimo okupiti najbolje – poručio je Žarec.

Gradonačelnik je dodatno naglasio da će kod zapošljavanja kvaliteta biti jedini kriterij, bez obzira na političku pripadnost.

– Stranačka iskaznica neće igrati nikakvu ulogu – jasno je poručio.

Wellovar nije zamišljen kao retro toplice koje repliciraju postojeće modele. Ovo je centar koji donosi novu filozofiju kontinentalnog turizma – regeneraciju ne kao luksuz, već kao svakodnevnu potrebu. Suvremeni sadržaji, aktivni odmor, sinergija zdravlja i tehnologije te briga o okolišu pozicioniraju Wellovar kao projekt koji nadilazi lokalne granice. Osmišljen s ambicijom, ali i duboko ukorijenjen u lokalnu priču, Wellovar bi uskoro mogao postati novi simbol Bjelovara – izvor dobre energije za sve koji ga posjete. 

storyeditor/2025-07-04/smz_c_slager_gaming__1_.jpg Velik interes Ljetni gaming kamp u Novskoj – u tijeku prvi od tri termina storyeditor/2025-07-03/vrtic.jpeg Strateški se gradi okruženje za djecu, obitelji i mlade koji žele ostati Lipanj obilježili kapitalni projekti i uspješni rezultati mažoretkinja storyeditor/2025-07-06/mini_MRML2228.jpg Ukupna vrijednost izgradnje i opremanja iznosi 16,3 milijuna eura Osijek uskoro dobiva novu zgradu I. gimnazije