Izbornik
Naslovnica Gradovi Jastrebarsko
AUTENTIČAN DOŽIVLJAJ

Zadovoljni gosti dali ukupnu ocjenu 94/100 u prvoj polovini godine

storyeditor/2025-07-18/_DSF8159.JPG
1/3
Foto: Jastrebarsko Uz povećanje broja komentara za 38%, ugostitelji se ističu i visokom stopom odgovaranja na recenzije (56%), što potvrđuje njihov posvećen pristup gostima
Usporedimo li te brojke s istim razdobljem 2024. godine, vidljiv je jasan trend rasta, zadovoljstvo gostiju poraslo je 1,5%, broj komentara se povećao, kažu u Gradu

U prvoj polovini 2025. godine Jastrebarsko se dodatno učvrstilo na karti poželjnih turističkih odredišta Hrvatske, istaknuvši se kao destinacija visoke kvalitete i iznimnog gostoprimstva, kažu u Gradu. Rezultati prikupljeni putem projekta IQM Destination potvrđuju taj uspjeh pa su tako čak 2404 gosta podijelila su svoja iskustva i dojmove, dodjeljujući ukupnu prosječnu ocjenu zadovoljstva od impresivnih 94/100.

Komunikacija s gostima

– Usporedimo li te brojke s istim razdobljem 2024. godine, vidljiv je jasan trend rasta, zadovoljstvo gostiju poraslo je 1,5%, broj komentara se povećao, a stopa odgovora pružatelja usluga dosegnula je 47%. Ovaj podatak snažno ukazuje na proaktivniji pristup dionika u turizmu prema povratnim informacijama, uz stalno unapređenje usluge i sadržaja. Turistički subjekti sve aktivnije prate mišljenja gostiju, odgovaraju na recenzije i prilagođavaju svoju ponudu u skladu s iskazanim očekivanjima i potrebama. Među najistaknutijim primjerima je Hotel Princess, koji već tradicionalno održava visoku razinu zadovoljstva – zadržava izvrsnu ocjenu 94/100, a značajan je i napredak u komunikaciji s gostima, s 63% odgovorenih komentara. Gosti posebno pohvaljuju kvalitetu hrane i usluge, koja je ocijenjena s visokih 89/100, što dodatno potvrđuje konstantno ulaganje u profesionalnost i standarde poslovanja – navode u Gradu.

storyeditor/2025-07-06/MZA1.jpg Međimurska regija sjajno razvija koncept interpretacijskih centara Međimurski OPG-ovi plasirat će zdravu hranu u lokalne ustanove storyeditor/2025-06-26/thumbnail_Local_host__1_.jpg Dodijeljene posebne oznake Turistička zajednica uručila oznake "Vaš domaćin"

Ugostiteljski objekti u destinaciji ostvaruju još viši rezultat, 95/100, što predstavlja rast zadovoljstva od četiri posto u odnosu na prethodnu godinu. Uz povećanje broja komentara za 38%, ugostitelji se ističu i visokom stopom odgovaranja na recenzije (56%), što potvrđuje njihov posvećen pristup gostima. Posebno se ističe ocjena hrane, čak 98/100. Novost u analizi je i Pizzeria Kora, novi objekt na sceni, koji su gosti odmah prepoznali kao pravo osvježenje. Privatni smještaj također bilježi izvrsne rezultate, s ukupnom ocjenom 95/100, uz rast stope odgovora na 41%. Gosti posebno naglašavaju uslužnost i ljubaznost domaćina, koje su ocijenjene s izuzetnih 96/100.

Autentičan doživljaj

– Iznimno je važna i uloga vinara, koji su ove godine ocijenjeni s 91/100. Posjetitelji u komentarima ističu autentičan doživljaj, atmosferu vinskih podruma i kušaonica, što dodatno pridonosi atraktivnosti cijele destinacije kroz snažan naglasak na eno i gastronomsku ponudu i očuvanu lokalnu tradiciju. Svi ovi rezultati izravna su posljedica sustavne provedbe projekta IQM Destination Jastrebarsko, koji Turistička zajednica Grada Jastrebarskog provodi u suradnji s tvrtkom Feel IQM – navodi se.