Sredinom siječnja nastavlja se graditi pothodnik ispod Zagrebačke ulice u Koprivnici, što znači da će taj dio vrlo frekventne ceste biti potpuno zatvoren za promet. Promet iz smjera Križevaca i Zagreba preusmjeravat će se na Čakovečku ulicu. I obrnuto: za tranzit iz Varaždinske prema Zagrebu također će se kao bajpas koristiti Čakovečka. Zagrebačka ulica zbog toga će biti za sav promet zatvorena otprilike dva mjeseca. Izvođač radova, turski Cengiz, nada se kako bi se ulica mogla opet otvoriti najkasnije do kraja ožujka.
Prema glavnom projektu, ispod pruge na glavnom kolodvoru u Koprivnici i Zagrebačke ulice bit će izgrađen pothodnik dužine 140 metara i širine četiri metra. Taj će pješački pothodnik spojiti Kolodvorsku sa Zagrebačkom ulicom. Moći ćete kod zgrade kolodvora ući u pothodnik i njime izbiti na drugu stranu Zagrebačke, kod postojećih stambenih zgrada.
Novi pothodnik imat će čak pet novih prilaza – 2 s drugog perona, 2 s trećeg perona, a peti prilaz će biti s druge strane Zagrebačke ulice koja je dio državne ceste DC-2. Rekonstruirat će se i glavni kolodvor u Koprivnici te će kroz njega vlakovi moći voziti brzinom do čak 160 kilometara na sat. Imat će osam kolosijeka. Kolodvor Koprivnica ima dva perona: prvi peron je između kolodvorske zgrade i kolosijeka 1.b, a drugi između kolosijeka 2.b i 3. Prema projektu, na mjestu postojećeg kolosijeka broj 5 biti će izgrađen novi, treći peron. I drugi i treći peron bit će dugi 400 metara, a prvi peron će se produljiti do kolosijeka 21. i 22. kako bi se cijeli taj prostor namijenio putnicima, navodi se u glavnom projektu.
– Svi će peroni biti povezani pješačkim pothodnikom koji je na prvom peronu. Postojeći pothodnik, koji se nalazi između prvog i drugog perona, zadržat će se i prilagoditi novom stanju. Od drugog do trećeg perona mora se izgraditi nova građevina sve do druge strane kolodvora, koja će prolaziti ispod postojeće državne ceste DC2, pa će se pothodnik nalaziti blizu postojeće stambene zone. Svaki će peron imati rampu za osobe s invaliditetom instaliranu na stepenicama kako bi se ispunili zahtjevi za pristupačnošću – ističe se u projektu.