Izbornik
Naslovnica Gradovi Vinkovci
Riječko-vinkovački brand 'Sugar Ants'

Životinje nemaju glas i svojom kolekcijom želimo ukazati na njihova prava

Vinkovački dizajner Zvonimir Šarić
1/4
Foto: Marko Mrkonjić/PIXSELL
Autori branda Vinkovčanin Zvonimir Šarić i Melani Grabar iz Rijeke nakon majica pripremaju i nove proizvode, u planu su tenisice s životinjama

U svega nekoliko mjeseci Sugar Ants brand postao je prepoznatljiv u cijeloj Hrvatskoj. Grafička dizajnerica Melani Grabar iz Rijeke i Zvonimir Šarić iz Vinkovaca autori su majica koje se nose od Iloka do Dubrovnika, a na kojima su oslikani životinjski motivi. Ljetna kolekcija, na kojoj su se prvi put pojavili životinjski motivi, što je bio i početak brenda, vrlo brzo je rasprodana i naišla je na odlične kritike. Trenutno je u prodaji zimska kolekcija majica, s kapuljačama ili bez, koja je također veoma tražena.

- Krenuli smo potaknuti dosadom koja vlada na području modne scene, ali i manjkom hrabrosti prilikom nošenja odjeće sa stavom. Ovaj naš brand je nešto sasvim novo na hrvatskoj modnoj sceni, a želimo i zaštiti životinje - rekao je Šarić. Tako se na njihovim majicama mogu pronaći koale koje igraju poker, bezdlaka mačka koja puši, morski psi koji jedu pizzu, čimpanza koja čita novine lascivnog sadržaja…

Motivi životinja čine jednostavnu geometriju uz minimalističko okruženje i crnu boju, što toj odjeći omogućuje prilagodbu uz gotovo svaki drugi odjevni predmet. Govoreći o razlozima za pokretanje jednoga ovakvog branda u Hrvatskoj Zvonimir Šarić kaže kako on osobno veoma voli životinje, a kako je uz to i vegan tema zaštite životinja jako mu je važna.

Edukativna svrha

- Zaštita životinja mi je važna pa naš brand ima i edukativnu svrhu. Želimo educirati ljude da životinje ne trebaju držati zatvorene i u cirkusima. Kako životinje nemaju svoj glas, mi na ovaj način želimo ukazati na njihova prava. Ovakav način promicanja njihovih prava ima veću snagu nego klasičan način putem rada udruga - kaže Šarić.

Za svoje modele kaže kako su atraktivni i neobični te da ih se nema prilike često viđati. Ističe kako želi da brand komunicira odjećom i da su osobe koje je nose malo drugačiji ljudi koji imaju svoj stav.

Majice su ipak tek početak branda M. Grabar i Z. Šarića koji već planiraju nove korake. A prvi sljedeći korak Sugar Ants bit će tenisice sa životinjskim motivima. Do tada, njihove majice mogu se kupiti preko Internet stranice, internet prodaje, e-maila ili pak društvenih mreža.