Izbornik
Naslovnica Gradovi Osijek
Najavljen skori završetak posljednje dionice Koridora Vc kroz Hrvatsku

Znat ćemo iskoristiti mogućnosti koje taj europski koridor donosi

storyeditor/2025-08-01/Koridor_Vc_2.jpg
1/2
Foto: Grad Osijek OSIM BRŽEG putovanja, ovaj koridor daje priliku i za jačanje gospodarstva, poduzetništva i zapošljavanje

Radovi na posljednjoj, pet kilometara dugoj dionici međunarodnog Paneuropskog koridora Vc od granice s Mađarskom do Belog Manastira pri samom su kraju. Kako se najavljuje, očekuje se da će ova dionica biti puštena u promet početkom listopada ove godine. Trenutačno su u tijeku intenzivni radovi na njezinu opremanju, a radove na posljednjoj dionici Koridora Vc obišli su predstavnici Grada, Vlade Republike Hrvatske kao i regionalni čelnici Hrvatskih autocesta.

– Koridor Vc puno znači za Grad Osijek, Osječko-baranjsku županiju i cijeli istok Hrvatske jer se spajamo na europske prometne koridore što je, osim bolje prometne povezanosti i bržeg putovanja, prilika i za jačanje gospodarstva, poduzetništva i zapošljavanje. Grad Osijek znat će iskoristiti sve njegove prednosti – rekao je Ivan Radić.

Potpredsjednik Vlade i ministar mora, prometa i infrastrukture Oleg Butković kazao je da radovi idu svome kraju, kao i da će se tih preostalih pet kilometara završiti do kraja jeseni.

– U kolovozu će se predati zahtjev za tehnički pregled tako da ćemo kroz rujan i početkom listopada imati završenu autocestu. Time će Hrvatska u cijelosti izgraditi 88 kilometara važnog europskog Koridora Vc. Osječko-baranjska županija bit će bolje prometno povezana sa susjednom Mađarskom, a svoj puni smisao Koridor Vc će dobiti završetkom autoceste kroz Bosnu i Hercegovinu – rekao je Butković.

OSIM BRŽEG putovanja, ovaj koridor daje priliku i za jačanje gospodarstva, poduzetništva i zapošljavanje
Foto: Grad Osijek OSIM BRŽEG putovanja, ovaj koridor daje priliku i za jačanje gospodarstva, poduzetništva i zapošljavanje

Koridor Vc je poveznica istočne Slavonije s Europom kroz Mađarsku koja se nastavlja prema Pločama, a rečeno je i da je riječ o iznimno važnom projektu za samu županiju, ali i cijeli istok Hrvatske. Dodao je i da se projekt financira sredstvima Europske banke za obnovu i razvoj, Hrvatske banke za obnovu i razvitak te Hrvatskih autocesta. Predsjednik Uprave Hrvatskih autocesta Boris Huzjan upozorio je na tehničku složenost i važnost dionice rekavši da dionica od pet kilometara ima osam zahtjevnih objekata, uključujući vijadukt dužine 318 metara koji je najzahtjevniji zbog prelaska preko željezničke pruge i rijeke.

– Puštanjem ove dionice u promet putovanje od Osijeka do Budimpešte skratit će se za oko 30 minuta – istaknuo je Huzjan.

storyeditor/2025-07-31/e461925d-40e0-42fa-93a5-20e02ea4a0ab_jpg__648x432_q85_subsampling-2.jpg Povijesna zgrada ponovno u funkciji Obnovljena Likovna galerija u Vrbovcu, i to prije roka storyeditor/2025-07-30/otpad_B.jpg Nisu sklopljeni novi ugovori Problemi u preuzimanju starog ulja i EE otpada storyeditor/2025-08-01/smz_a_slager_dom_Sisak_1.JPG Cilj je da učenici nastavljaju srednjoškolsko obrazovanje na području županije Više mjesta u učeničkim domovima u Sisačko-moslavačkoj županiji