Izbornik
Naslovnica Vijesti
Prvi put bez sina

Božićna priča Salaj: prodano 70.000 karata, 18.000 manje nego lani

Božićna priča obitelji Salaj
Foto: Damir Špehar/PIXSELL
'Posjetitelja je bilo 120.000, djeci, invalidima... nismo naplaćivali ulaznice', kažu novi organizatori čazmanske čarolije iz tvrtke Salajland

Raskošnu božićnu priču Salajevih, koja je ove godine svijetlila s rekordnih više od dva milijuna lampica i trajala tjedan dana dulje nego lani, vidjelo je oko 120.000 posjetitelja, tvrde organizatori. Ulaznica je, međutim, prodano 70.000. Lani je za tu atrakciju – dok je cijelu priču vodila Zadruga “Božićna bajka”, a sudjelovao i sin Zlatka Salaja Alen – prodano 18.000 ulaznica više. Organizatori iz tvrtke Salajland svejedno kažu da su vrlo zadovoljni i da se ne uspoređuju s prijašnjim godinama.

Dio imanja u mraku

– Imali smo puno organiziranih dolazaka grupa djece, domskih štićenika, invalida..., kojima se ulaz ne naplaćuje, a nismo sigurni ni da su podaci o prodanim ulaznicama prijašnjih organizatora potpuno točni. Posjetitelja je ovaj put bilo stvarno puno, najviše, dakako, domaćih. Iznenadio nas je rast broja posjeta iz Dalmacije, naročito iz Splita, ali mnogo je ljudi došlo, recimo, i iz Pule. Mnogi posjetitelji stigli su i iz inozemstva, većina iz Slovenije, Mađarske i Italije. No na Božićnoj priči bilo je i gostiju iz Japana, Indije, Engleske, Njemačke...

Neki su došli u Zagreb na Advent pa skoknuli k nama, ali bilo je i grupa, recimo iz Italije, koje su došle baš zbog Božićne priče u Čazmi – kaže Pavao Leljak iz tvrtke Salajland, koja ima desetogodišnju koncesiju na ovu čazmansku atrakciju. Priča narasla na entuzijazmu Zlatka Salaja i njegove pokojne supruge Nade tako ide dalje unatoč razlazu sa sinom, zbog čega prvi put nije bio osvijetljen dio imanja koji pripada mladom Salaju. On je, međutim, ostao u poslovnom odnosu s upraviteljicom Zadruge “Božićna bajka” Anom Bertić, koja je prijašnjih godina vodila cijelu manifestaciju. Zadruga je sada u blokadi, a mladi Salaj i Ana Bertić osnovali su novu firmu, Božićna bajka d.o.o., koja se bavi sličnim poslom. Jedan od prvih poslova novoosnovane tvrtke bilo je, recimo, božićno ukrašavanje Lipika.

Novosti za Uskrs

Takav razvoj događaja, dakako, pogodio je inicijatora čazmanske božićne čarolije Zlatka Salaja. On sam ne komentira razlaz sa sinom, ali predstavnici Salajlanda potvrđuju da mu je cijela ta situacija dosta bolna.

– Normalno da mu sve to teško pada, ali Zlatko Salaj odlučan je da priča koju je osmislio i pokrenuo sa svojom suprugom ide dalje. Sljedeća manifestacija na njegovu imanju bit će, inače, već za Uskrs, a ove će godine biti raskošnija i bogatija nego prije – najavljuje Leljak.

Uskrsna priča na Salajevu imanju imat će više svjetlećih ukrasa nego prijašnjih godina te, među ostalim, prvi put, i 3D likove pastira i ovčica. Ulaznica će biti 15 kuna za odrasle i deset kuna za djecu, a organizatori kažu da pripremaju i druge manifestacije.

– Imanje Salaja lijepo je u svako godišnje doba i bila bi šteta da ga gosti mogu vidjeti samo dvaput godišnje, za Božić i Uskrs – zaključuje Leljak.