Anita i Mario Brajković, bračni par, udružili su volju, dugogodišnju vještinu i znanje i osnovali obiteljsku tvrtku za proizvodnju kolača. Anita je dvanaest godina radila u proizvodnji kolača i ima golemo iskustvo, a kako su oboje bili na birou, odlučili su iskoristiti mogućnost potpore za samozapošljavanje od 50 tisuća kuna i pokrenuti vlastiti biznis.
Originalne recepture
Na mjestu njihove trgovine godinama se nalazio pogon pekarnice pa su dijelom iskoristili već postojeće strojeve i resurse, a dijelom kupili nove strojeve koji su im bili potrebni za pokretanje proizvodnje. Zasad rade samo njih dvoje, a uskoro će vjerojatno zaposliti još jednu djelatnicu.
– Kupci su zadovoljni i vraćaju nam se. Imali smo sreću što smo trgovinu otvorili uoči Božića, kada su kolači najtraženiji, pa je bilo dosta posla. Uskoro namjeravamo provesti malu anketu među kupcima i ispitati koje su im želje kako bismo se što bolje prilagodili – kaže Mario koji s dolaskom sezone kirvaja, svatova i pričesti vidi priliku za novi zamah. Mario je po zanimanju diplomirani ekonomist, ali radno mjesto u struci nije se naziralo pa je kolače doživio kao poslovni izazov.
Oduševljeni Anitinim slasticama, prijatelji i rodbina neprestano su je zvali da im ispeče kolače za rođendane i druge prilike. Sada to radi profesionalno. Svoje su snove u stvarnost pretvorili krajem prošle godine. Naziv tvrtke skraćena je verzija Marijeve knjige dječjih pjesama “Od dide i babe do zmije i žabe”, koju su djeca odlično prihvatila, a upravo su im oni jedna od ciljanih skupina. U oštroj konkurenciji ponude i potražnje kolača svoje mjesto pod suncem nastoje pronaći originalnim recepturama baka i djedova. Čokolad-šnite, vanili krancleri, limoni-šnite, stara bajadera i keksi na mašinu samo su neki od specijaliteta njihove kuhinje.
Pečenju ju podučila majka
– Uživam u pečenju kolača. Imamo četvero djece i samim time more rođendana i imendana, kojih su kolači neizostavan dio. Pripremam ih po starim receptima u koje se ne uklapaju dodaci poput nutele, želatine ili tučenog vrhnja – kaže Anita koju je pečenju kolača podučila majka, a vještinu je usavršila u bivšoj tvrtki.
U posao su Brajkovići unijeli i notu inovativnosti nabavivši specijalni printer koji printa na jestive pokrivke. Željenu fotografiju ili grb skeniraju i isprintaju na hostiji. Drže kako je na putu do uspjeha veoma važna turistička promidžba pa planiraju klastersko povezivanje s drugim proizvođačima.