Izbornik
Naslovnica Vijesti Hrvatska 30 pregleda
Fruitlogistica 2019.

I hrvatsko voće i povrće na sajmu u Berlinu

Jabuke
1/2
Foto: NIKOLA ČUTUK/PIXSELL
Na sajmu izlaže šest naših tvrtki Fragaria, Rabo, Primacošped, Veemee, Simpak usluge i OPG Balić

Na Međunarodnom sajmu voća i povrća 'Fruitlogistica 2019', koji se održava od 6. do 8. veljače u Berlinu, u organizaciji Hrvatske gospodarske komore (HGK) nastupa i šest hrvatskih tvrtki, objavili su iz HGK-a. 

Predstavljaju se tvrtke Fragaria, Rabo, Primacošped, Veemee, Simpak usluge i OPG Balić.

Tržnica u Osijeku Osijek Bogata ponuda voća i povrća na gradskoj tržnici

- Ovo je jedan od najvećih sajmova voća i povrća u svijetu i zato je važno da na njemu promoviramo hrvatske tvrtke - istaknuo je potpredsjednik HGK za poljoprivredu i turizam Dragan Kovačević.

U prvih deset mjeseci prošle godine, kako je naveo, izvezli smo voća u vrijednosti oko 30 milijuna eura te nešto više od 35 milijuna eura proizvoda od voća i povrća.

- To pokazuje da imamo puno potencijala za rast, a ovaj sajam je idealna platforma za pronalazak međunarodnih partnera za izlazak na nova tržišta - kazao je Kovačević.

Vlasnik OPG-a Balić, Marijan Balić koji se bavi proizvodnjom češnjaka i ratarskih kultura istaknuo je kako na sajmu izlažu prvi put i predstavljaju novi proizvod - crni češnjak.

Foto: Davor Javorović/PIXSELL

- Vjerujemo da se možemo solidno pozicionirati jer je riječ o relativno novom proizvodu koji se pojavio na svjetskoj sceni, a potražnja za njim raste iz godine u godinu. Trenutačno ne izvozimo, ali se nadamo da ćemo nakon sajma ostvariti kvalitetne kontakte koji će dovesti do inozemnog plasmana - kazao je Balić napominjući da mu je glavni cilj što bolje se prezentirati na inozemnom tržištu i ostvariti poslovne kontakte.

Komercijalni direktor Fragarije Damjan Spajić rekao je da im je ovo drugi nastup na sajmu, a izlagat će jabuke i salate.

- Konkurentnost postižemo kvalitetom i svježinom proizvoda iz vlastite proizvodnje, sukladno najvišim standardima dobre poljoprivredne prakse. Od ukupne proizvodnje izvozimo oko 35 posto. Cilj nam je ugovaranje novih poslovnih prilika te predstavljanje naših proizvoda inozemnom tržištu - rekao je Spajić.

Na ovogodišnjem sajmu Fruitlogistica izlaže više od 3000 tvrtki iz 130 zemalja.

kulen Projekti Novac EU za opremanje hala za voće, ocat i kulen