Izbornik
Naslovnica Vijesti Hrvatska
Otvorena javna rasprava

Osječani na nogama: popularni korzo više neće biti pješačka zona?

Pješačka zona Osijek
Foto: Davor Javorovic/PIXSELL
Po prijedlogu rješenja prometa kroz središte Osijeka, koji je za Grad izradila jedna zagrebačka konzultantska tvrtka, automobili bi vozili i današnjoj pješačkom zonom

Treba li otvoriti popularni osječki korzo, Kapucinsku ulicu za promet, pitanje je o kojemu danas počinje javna rasprava, a građani su već na nogama. Grad Osijek, naime, na javnu raspravu stavlja izmjene i dopune Urbanističkog plana uređenja središta Osijeka. Po prijedlogu rješenja prometa kroz središte Osijeka, koji je za Grad izradila jedna zagrebačka konzultantska tvrtka, automobili bi vozili i današnjoj pješačkom zonom. Kapucinska, inače, spaja Europsku aveniju i Strossmayerovu ulicu, preko Starčevićeva trga. Rezervirana je za pješake i tramvaje pa su druga vozila preusmjerena kroz Šamačku ulicu kojom je, opet, konstantno užasna gužva.

No, brojnim je Osječanima svejedno nezamislivo da se više neće moći slobodno raširiti i pješačiti čuvenim korzom. Gradonačelnik Ivica Vrkić, pak, dva dana prije početka javne rasprave upozorava kako se "galamom ne mogu nametati argumenti za i protiv prijedloga".

Gradonačelnik ne želi promet u centru

- Grad Osijek ne favorizira niti jednu ideju, odnosno ne utječe izravno na mišljenje građana hoće li zauzeti stav treba li u centru ukinuti pješačku zonu ili ne, ali uopće nije sporno kako propitujemo sve mogućnosti da bismo što bolje uredili prometovanje. Javno pozivam sve one koji se pripremaju na bilo kakvu borbu protiv Grada da odustanu na vrijeme jer ništa ne forsiramo – poručio je gradonačelnik Ivica Vrkić na svom Facebooku.

Jedino što hoće, dodaje, jest javna rasprava, a najmanje žele, kaže, "povući bilo kakav potez koji ne bi bio u gradskom interesu".

- Na kraju, ništa manje važno, šaljem poruku onima koji već pucaju u metu dok je još nismo niti postavili. Moj osobni stav je na strani onih koji su protiv ukidanja pješačke zone i prometovanja kroz središte grada, ali žestoko se zalažem za to da saslušamo i druge argumente i da tek tada, bez strasti, svi zajedno odlučimo u korist grada – zaključio je on.