Izbornik
Naslovnica Vijesti Hrvatska
Novi vodič od 1. prosinca

Vukovar dobio turističku aplikaciju

Vukovar turistička aplikacija
1/4
Foto: Branimir Bradarić
Aplikacija funkcionira na način da se na atrakcije u gradu pričvrsti odašiljač koji korisniku, kada se nalazi u njegovoj blizini, automatski pruža informacije o objektu ili mjestu na kojem se trenutno nalazi

Od 1. prosinca s radom će započeti Orundo – mobilna aplikacija koja će građanima Vukovara, ali i svim posjetiteljima, služiti kao svojevrsni vodič kroz grad. Najavljeno je to na današnjoj konferenciji za novinare na kojoj je istaknuto i kako je Vukovar prvi grad u Hrvatskoj, a drugi u Europi, odmah iza Beča, koji dobiva takvu aplikaciju.  

23 turističke znamenitosti

- Aplikacija funkcionira na način da se na atrakcije u gradu pričvrsti odašiljač koji korisniku aplikacije kada se nalazi u njegovoj blizini automatski pruža informacije o objektu ili mjestu na kojem se trenutno nalazi. Drugim riječima svaki smartphone s instaliranom aplikacijom postaje turistički vodič kroz grad - rekao je voditelj projekta Darko Bilandžić. 

Pojasnio je i da radi na principu 'beacon tehnologije' te da mobitel na stotinjak metara od određene znamenitosti dobiva informacije o njemu. Aplikacija sadrži 23 turističke znamenitosti  u gradu zajedno i s memorijalnim dijelom poput Memorijalnog groblja, Ovčare, Trpinjske ceste…

Svaku od tih gradskih znamenitosti popraćena je audio, video i tekstualno s tim da ima i GPRS sustav koji korisnika vodi najbližim putem do željene znamenitosti. Tekstovi su trenutno prevedeni na engleski i njemački, a u planu je da prijevod bude dostupan na desetak svjetskih jezika.

Besplatna izrada aplikacije, a instaliranje košta 28 kuna

Gradska pročelnica za turizam Marina Sekulić rekla je kako je tvrtka Oroundo besplatno izradila aplikacija za grad Vukovar s tim da kada se ona instalira na smartphone potrebno je platiti 28 kuna kako bi proradila. Direktorica Turističkog ureda Turističke zajednice Vukovar Jasna Babić istaknula je kako grupe turista najčešće imaju već dogovorene turističke vodiče ali i da u ured im često dolaze turisti individualno tražeći neka pojašnjenja.

-Na ovaj način oni dobivaju svoga osobnog vodiča što će im omogućiti lakše snalaženje u gradu. Na tri lokacije u gradu korisnici aplikacije dobivat će i poruke dobrodošlice također na više jezika - rekla je Babić.