Izbornik
Naslovnica Županije Sisačko-moslavačka
U Kutini održana prva u nizu radionica

Brend strategijom do regionalne turističke ponude koja objedinjuje sve moslavačko

Foto: Grad Kutina
Radionice će se održavati u svim gradovima Moslavine, a prva je održana u prostoru kinodvorane Doma kulture u Kutini

– Samo izgradnjom identiteta možemo jačati prepoznatljivost područja i turističke ponude, čime se u konačnici podiže kvaliteta života svih stanovnika tog područja, što je osnovni motiv za izradu brend strategije. Tijekom 2020. pokrenuli smo mnogo projekata kako bismo unaprijedili infrastrukturu i dobili kvalitetan sadržaj u našem gradu. Sada je u tijeku izrada brend strategije koja definira Moslavinu kao jedan brend, a sa svojim bogatim potencijalima trebamo je učiniti prepoznatljivom i drukčijom od ostalih – rekao je gradonačelnik Kutine Zlatko Babić u kinodvorani Doma kulture na prvoj u nizu radionica za izradu brend strategije Moslavine sa zainteresiranim turističkim dionicima s područja Kutine.

USKRSNA RADIONICA Dječje čestitke za djecu iz Centra Svitanje

Brend strategija Moslavine prati inicijativu projektnog udruživanja turističkih zajednica ove regije. LAG Moslavina, u suradnji s lokalnim jedinicama i turističkim zajednicama, želi stvoriti regionalnu turističku ponudu koja će objedinjavati sve što ima predznak moslavačko u jedinstvenu i prepoznatljivu turističku destinaciju. S tim ciljem radionice će se održavati u svakom gradu Moslavine.

– U turizmu glavni fokus mora biti autentičnost, a ključ za uspješno brendiranje turističke destinacije leži u preciznom određivanju turističkog proizvoda koji ćemo graditi, razvijati i u skladu s tim brendirati, a ne obrnuto. Apsurdno je da Moslavina nije jedinstveni turistički brend, jer stranim turistima prvi pojam destinacije je država, zatim turistička regija ili brend pa tek onda grad. Strani gosti ne vide naše nevidljive županijske i gradske granice, važan je samo kvalitetan sadržaj, doživljaj i priča – rekla je direktorica TZ-a Grada Kutine Ivana Grdić.

NAKON 8500 ŽUTIH SPREMNIKA ZA PLASTIKU Kamioni za odvoz papira, plastike i komposta

Izrada brend strategije Moslavine dio je međuteritorijalnog projekta suradnje “Turizmom razvijamo područje”, koji provodi LAG Moslavina uz šest partnera – kontinentalnih LAG-ova. Izrađivač strategije je Studio SIZE, a provedbom aktivnosti nastojat će se izdvojiti i definirati najvažnije turističke atrakcije regije Moslavina, osmisliti način njihove promocije te potaknuti lokalne dionike na sudjelovanje u promociji i prezentaciji područja u cilju što bolje marketinške komunikacije usmjerene prema potencijalnim posjetiteljima.