Izbornik
Naslovnica Županije Dubrovačko-neretvanska
ŽUPANIJSKO TURISTIČKO VIJEĆE

Dobra turistička sezona jedino uz cijepljenje

Foto: Dubrovačko-neretvanska županija
Rimac je napravio izvrsnu turističku promidžbu Dubrovnika, istaknulo je županijsko Turističko vijeće

Na sjednici Turističkog vijeća Turističke zajednice Dubrovačko-neretvanske županije raspravljalo se o situaciji vezanoj za turističku sezonu. Zaključeno je da su trenutni rezultati znatno bolji od 2020. godine, ali još uvijek znatno lošiji od 2019., prije početka pandemije.

POJAČANJE U TURISTIČKOJ SEZONI Za dodatne medicinske timove 748 tisuća kuna

Istaknuto je da je za uspjeh ove turističke sezone, a time i oporavak gospodarstva, jedino rješenje cijepljenje, ali dok svijest o potrebi cijepljenja kod naših turističkih djelatnika postoji te su oni dobro procijepljeni, ukupna procijepljenost stanovništva u županiji iznosi tek 45 posto, što nije dovoljno. Tako je i s ove sjednice Turističkog vijeća upućen poziv svim građanima da se cijepe i zaštite svoje zdravlje te zdravlje svojih sugrađana i turista i tako omoguće da imamo turističku sezonu. Postoji, naime, velika opasnost da će sezona i ove godine završiti prerano, ne postigne li se dovoljna procijepljenost čime bi se otvorila mogućnost ponovnog povećanja broja zaraženih. Također, naglašeno je i da će Turistička zajednica Dubrovačko-neretvanske županije, otvori li se britansko tržište koje je jedno od najvažnijih na tom dijelu obale, početi s pojačanom promocijom s tamošnjim partnerima.

Zajednička investicija Dube Pelješke, Županije i Općine Trpanj Potpisan Sporazum o financiranju rekonstrukcije luke Duba Pelješka

U kontekstu promocije Dubrovnika i Dubrovačko-neretvanske županije kao dobar primjer istaknuta je kampanja tvrtke Rimac koja je u posljednja dva mjeseca upravo u Dubrovniku napravila dva događanja koja su imala odjek na svjetskoj razini, a što je odlično za turizam destinacije.