Na sjednici Turističkog vijeća Turističke zajednice Dubrovačko-neretvanske županije raspravljalo se o situaciji vezanoj za turističku sezonu. Zaključeno je da su trenutni rezultati znatno bolji od 2020. godine, ali još uvijek znatno lošiji od 2019., prije početka pandemije.
Istaknuto je da je za uspjeh ove turističke sezone, a time i oporavak gospodarstva, jedino rješenje cijepljenje, ali dok svijest o potrebi cijepljenja kod naših turističkih djelatnika postoji te su oni dobro procijepljeni, ukupna procijepljenost stanovništva u županiji iznosi tek 45 posto, što nije dovoljno. Tako je i s ove sjednice Turističkog vijeća upućen poziv svim građanima da se cijepe i zaštite svoje zdravlje te zdravlje svojih sugrađana i turista i tako omoguće da imamo turističku sezonu. Postoji, naime, velika opasnost da će sezona i ove godine završiti prerano, ne postigne li se dovoljna procijepljenost čime bi se otvorila mogućnost ponovnog povećanja broja zaraženih. Također, naglašeno je i da će Turistička zajednica Dubrovačko-neretvanske županije, otvori li se britansko tržište koje je jedno od najvažnijih na tom dijelu obale, početi s pojačanom promocijom s tamošnjim partnerima.
U kontekstu promocije Dubrovnika i Dubrovačko-neretvanske županije kao dobar primjer istaknuta je kampanja tvrtke Rimac koja je u posljednja dva mjeseca upravo u Dubrovniku napravila dva događanja koja su imala odjek na svjetskoj razini, a što je odlično za turizam destinacije.