Čak 30 influencera iz Hrvatske, Italije, Poljske, Velike Britanije, Brazila... boravi u Splitsko-dalmatinskoj županiji, uživaju u brojnim sadržajima, fotografiraju atrakcije i fotografije šalju u svijet. Međunarodni susret turističkih influencera organizirali su županijski TZ i Maja Zlokić, urednica magazina Croatian Hot Spots.
Prvi dan, influenceri su obišli Dioklecijanovu palaču, fotografirali se s rimskim vojnicima, bili na marjanskoj vidilici i navečer na kliškoj tvrđavi gdje su im domaćini bili kliški uskoci.
Obišli obalu, otoke i Zagoru
Tijekom njihova boravka u Splitu, primili su ih zamjenik župana Splitsko-dalmatinske županije Stipe Čogelja i pročelnica Upravnog odjela za turizam i pomorstvo Matea Dorčić. Razgovarali su o promociji Splitsko-dalmatinske županije kao turističke destinacije na društvenim mrežama.
– Svi znaju za Splitsko-dalmatinsku županiju, ali cijelo vrijeme treba poticati nove generacije da pri odabiru destinacije za odmor odaberu baš Splitsko-dalmatinsku županiju. Danas mladi nemaju Instagram, oni su na Tik-Toku. Zato je jako bitno ulagati u nove mreže – smatra influencerica Ella Dvornik.
Putopisac i fotograf Goran Jović ističe kako je u posljednjih nekoliko dana upoznao drage ljude dobre energije.
– U sljedećih nekoliko dana želim upoznati i vidjeti nove stvari i pokazati ih drugima. Reakcije na objave su genijalne. Već jutros bilo je više od 10 tisuća pregleda, tako da mislim da radimo dobru stvar – istaknuo je Jović, koji ima 200.000 pratitelja na Instagramu, a njegove fotografije izišle su na dvije naslovnice prestižnog National Geographica.
Pri promoviranju turističke destinacije jako je bitno u objavama označiti lokaciju, istaknula je influencerica Vedrana Ilić.
– Bilo gdje u županiji volim staviti lokaciju i upravo na taj način vidim koliko su ljudi zainteresirani za neko područje. Često me pratitelji traže preporuke za restorane, trgovine i slično – izjavila je Ilić.
Influencerica Tina Gazin ističe kako je velika prednost Instagrama mogućnost dobivanja pratitelja iz cijeloga svijeta.
– S određenim hashtagovima i lokacijama imamo mogućnost prezentacije naše zemlje gdje god postoji internet. Mislim da svi ljudi koriste društvene mreže, tako da je to idealna kombinacija – kaže Gazin.
– Bitno je da je program bogat i da se obilazi cijela Splitsko-dalmatinska županija. Nama je bitan ravnomjeran razvoj cijele županije jer naša Zagora ima veliki turistički potencijal. Manifestacijskim turizmom i projektom ICT županije želimo brendirati našu županiju kao mjesto za život, rad i uživanje. Na taj način možemo postići da nam sezona traje 365 dana u godini – rekao je Stipe Čogelja.
Utjecaj influencera na svjetski turizam je sve veći, ističe Maja Zlokić, urednica magazina Croatian Hot Spots.
Milijuni pratitelja ih slijede
– Influenceri su važan kanal kojim brendovi dopiru do publike, a kategorija broj jedan su putovanja. Influenceri imaju velik utjecaj među pratiteljima, znaju kako predstaviti i prodati određeni proizvod i uslugu. Tu su ljudi koji imaju više od pola milijuna pratitelja. Vole se dobro zabaviti, posjetiti lijepa mjesta i jesti finu hranu, a milijuni njihovih pratitelja slijede njihov izbor – ističe Maja Zlokić.
Uz Split i Klis, gostima je organiziran i obilazak Trogira, Makarske rivijere, Skywalka Biokovo, Brača, Hvara i Sinja gdje će posjetiti Muzej Sinjske alke i imotska jezera.