Izvođač radova uveden je u posao rekonstrukcije raskrižja Širina u Solinu, drugom najfrekventnijem u Hrvatskoj. Radi se o projektu vrijednom 137 milijuna kuna, koji predstavlja jedan od najvažnijih prometnih zahvata za Split pa je na uvođenje izvođača u posao došao i ministar mora, prometa i infrastrukture Oleg Butković.
Smanjenje gužvi
– Tim projektom će u tri koraka završiti važno prometno rješavanje i smanjenje gužvi koje su prisutne na ulazu u Split – izjavio
je ministar Butković.
Riječ je o križanju na D8 kroz koji prolazi cjelokupan promet iz smjera Trogira i Kaštela, u kojima se nalazi i splitska zračna luka, prema Splitu i obratno. Butković je istaknuo kako je uvođenju izvođača prethodilo dobivanje građevinske dozvole i potpisivanje ugovora s izvođačima radova prošle godine. Najavio je da će se uskoro potpisati ugovor za pristupnu cestu koja ide na novi ulaz u Split.
Župan splitsko-dalmatinski Blaženko Boban podsjetio je da je već najavio da će 2022. godina biti godina bagera u Splitsko-dalmatinskoj županiji.
– Drago mi je da već u siječnju intenzivno krećemo s aktivnostima, prije svega s ovim projektom, a riječ je o drugom raskrižju
po prometnoj frekventnosti. Ovo raskrižje će time biti rasterećeno, a projektom na istočnoj strani grada Splita i bit će rasterećeno
i prvo najprometnije raskrižje u Hrvatskoj – rekao je župan Boban.
– Sve što prometuje iz Kaštela, Trogira i preko tunela Kozjak doći će na ovaj nadvožnjak, prijeći preko kraja zapadne rampe i direktno ste u centru Splita – kazao je Boban.
Dodao je i da u ožujku počinje spajanje mosta nad Cetinom i povezivanje dvaju tunela,a krajem sezone i puštanje zaobilaznice Omiša u punom profilu u promet. Za mjesec dana započet će i radovi na čvorištu Mravince-TTTS.
– Rok za završetak radova je dvije godine, a time ćemo, nakon završetka zapadne rampe i raskrižja Stobreč, završiti zahvate na širem području grada Splita te znatno povećati propusnu moć na ovom području. Nastavno sa svim novim projektima Split će biti kvalitetno prometno riješen – izjavio je predsjednik uprave Hrvatskih cesta Josip Škorić.
Zapadna rampa napreduje
Križanje Širina je raskrižje na DC8 s rijekom Jadro, koju prelazi s dva mosta (Stari i Novi Jadro), građeno je u 70-im i 80-im godinama prošlog stoljeća, otkad se promet višestruko povećao i već desetljećima se govori o potrebi njegove rekonstrukcije.
Župan, ministar i predsjednik Uprave HC-a obišli su i radove na zapadnoj rampi na ulazu u Split. Informirali su se o samim radovima na tom važnom prometnom zahvatu te su izrazili zadovoljstvo dinamikom izvođenja radova.