Izbornik
Naslovnica Županije Šibensko-kninska
Turizam u doba korone

Naglasak će biti na prirodi, kampingu i nautičkom turizmu

Foto: Šibensko-kninska županija
Prioritet su autodestinacije na udaljenosti od sedam sati vožnje koje obuhvaćaju 30-ak milijuna ljudi, a to su tržišta poput Njemačke, Austrije...

– Trenutačno je glavno pitanje što možemo očekivati od turističke sezone. S obzirom na turističku orijentaciju Republike Hrvatske i Šibensko-kninske županije, očekuje se snažan negativan utjecaj izazvan pandemijom. Međutim, dosadašnji kontrolirani razvoj situacije s pandemijom koronavirusa u Hrvatskoj veliki je plus za hrvatski turizam i odlična promocija za vremena koja dolaze. Turistička zajednica Šibensko-kninske županije revidirala je planove; suspendirane su aktivnosti koje su iracionalne u novonastaloj situaciji, a intenzivirale su se neke druge koje su nužne, posebno one na društvenim mrežama – ističu iz Šibensko-kninske županije.

Potpisan ugovor za obnovu zgrada Posjetiteljskog centra vrijedan 9,6 milijuna kn Kanal sv. Ante uskoro će postati prava turistička atrakcija za posjetitelje

– Što se tržišta tiče, sada su nam prioritet autodestinacije, na eventualnoj udaljenosti od sedam sati vožnje, a to je bazen s tridesetak milijuna ljudi. To su uglavnom naša dosadašnja top-tržišta poput Njemačke, Slovenije, Austrije, Češke… Tu imamo stratešku prednost u odnosu na neke naše konkurentske zemlje poput Italije i Španjolske s obzirom na to da je naš zdravstveni sustav izvanredno odgovorio na izazove pandemije te se praktički smatramo „korona-free“ destinacijom. Također smo revidirali i turističke proizvode koje ćemo naglašavati u kampanjama. To su priroda i aktivni turizam, kamping, nautički turizam i slične niše koje nametanjem povećanog opreza u kontaktima i fizičkog distanciranja mogu biti vid turizma koji će znatno dobiti na važnosti – naveo je župan Goran Pauk.