U ciklusu besplatnih seminara koje Osječko-baranjska županija organizira u okviru projekta "Poduzetnički obzor" za poduzetnike i sve koji su uključeni u poslovni svijet održan je seminar pod nazivom "Primjena generativne umjetne inteligencije u poslovanju".
Poticanje poduzetništva
Predstavnici tvrtke Mono d.o.o. Osijek zainteresiranim su poduzetnicima prezentirali kako generativna inteligencija može unaprijediti kreativne procese, optimizirati operacije i poboljšati donošenje odluka. Obrađene su teme koje se odnose na osnovne pojmove, velike jezične modele, različite pristupe pisanju promptova, praktične primjene, sumarizaciju teksta, analizu i organizaciju podataka, kreiranje sadržaja, istraživanje, generiranje slika, alternative ChatGPT-ju, jednostavnu automatizaciju zadataka i procesa te alate za dijeljenje znanja i korisničku podršku.
– Osječko-baranjska županija u okviru projekata poticanja poduzetništva poseban naglasak stavlja na projekte edukacije. Naime, danas smo više nego ikad svjesni da je cjeloživotno učenje proces koji će nas stalno pratiti i da nikada nismo prestari da bismo učili. Na tomu tragu Osječko-baranjska županija provodi poseban projekt "Poduzetnički obzor" koji je namijenjen poduzetnicima. Prezentiramo im različite nove teme, ono što mislimo da će im biti korisno u njihovom poslovanju, a današnja tema više je nego aktualna i zanimljiva. Uvjerena sam da ćemo nakon edukacije reći da je bila vrlo korisna jer naravno da u poslovanju moramo pratiti sve nove tehnološke procese koji nam mogu pomoći. Nadamo se da će poduzetnici ovom edukacijom steći nova znanja koji će im pomoći u razvijanju svog poslovanja, dobiti nove alate i znanja koji će im pomoći, olakšati i ubrzati donošenje poslovnih odluka te da će u konačnici to imati pozitivan utjecaj na povećanje njihove konkurentnosti i dugoročno na opstanak na tržištu – kazala je Ivana Katavić Milardović, pročelnica Upravnog odjela za gospodarstvo OBŽ-a.
Utvrdili temelje
Direktor tvrtke Mono d.o.o. Denis Sušac naglasio je kako je cilj predavanja utvrditi temelje umjetne inteligencije te upoznati ljude s osnovama i nekim naprednijim primjenama.
– Umjetna inteligencija danas je de facto prisutna u svim porama poslovanja. Zato smo pokušali u obostranoj komunikaciji vidjeti čime se ljudi bave, porazgovarati o naprednijim tehnikama te se nadam da su sudionici seminara otišli s više znanja. Na području umjetne inteligencije ima i pozitivnih i negativnih stvari. Negativne se odnose na vrlo veliku mogućnost proizvodnje lažnog sadržaja, etička pitanja i možda ono što ljude najviše zanima, a to je trend zamjene klasičnih radnih mjesta tehnologijama umjetne inteligencije. Međutim, uvijek kažem da neće ljude mijenjati umjetna inteligencija sama, nego ljudi koji je znaju dobro koristiti. Kao i uvijek u povijesti, ljudsko znanje je brana od opasnosti, ali nema tu spavanja, treba pratiti trendove – poručio je Sušac.
Sanja Prusina iz tvrtke Izolirka istaknula je kako sve više koristi umjetnu inteligenciju u svom poslu u marketingu.