Izbornik
Naslovnica Županije Dubrovačko-neretvanska
Sudjelovao i TZ Dubrovačko-neretvanske županije

Prvi put hrvatska turistička ponuda predstavljena u Australiji

Foto: Dubrovačko-neretvanska županija
Australci najviše posjećuju Zagreb, Dubrovnik i Split gdje se ostvaruje gotovo 70 posto ukupnih dolazaka australskih turista u Hrvatskoj. Međutim, mi smo u središtu Melbournea posebno predstavili i Istru, Kvarner, Slavoniju, odnosno sve dijelove Lijepe Naše, rekao je šef HTZ-a Kristjan Staničić

Hrvatska turistička zajednica prvi je puta organizirala predstavljanje Hrvatske i hrvatske turističke ponude u Australiji. Prezentacija i radionica ispred 70 australskih turističkih agenata i sedam velikih australskih turoperatora u Melbourneu organizirana je u suradnji sa Slovenskom turističkom organizacijom pod nazivom „Experience Croatia, Feel Slovenia“, prenijeli su iz Dubrovačko-neretvanske županije

Projekt EU Arheološki radovi podmorja Cavtata prezentirani u Solunu u sklopu projekta Bluemed

- Uzevši u obzir da se prezentacije i radionice organiziraju prvi puta na nama posebno važnom i velikom australskom tržištu iznimno nas veseli ovako veliki odaziv australskih agenata i partnera i to posebice onih koji prvi puta australskim ljubiteljima putovanja žele ponuditi Hrvatsku. Odličan je odaziv i naših turističkih subjekata koji prepoznaju potencijale Hrvatske na tržištu Australije s kojeg je u prošloj godini ostvareno oko 243.000 dolazaka te više od 745.000 noćenja što predstavlja rast od 15 posto u dolascima i 12 posto u noćenjima u odnosu na 2017. godinu. Australci najviše posjećuju Zagreb, Dubrovnik i Split gdje se ostvaruje gotovo 70 posto ukupnih dolazaka australskih turista u Hrvatskoj. Međutim, mi smo u središtu Melbournea posebno predstavili i Istru, Kvarner, Slavoniju, odnosno sve dijelove Lijepe Naše - komentirao je direktor HTZ-a Kristjan Staničić, nadodavši kako je turistički promet s tržišta Australije u stalnom rastu te kako u dosadašnjem dijelu turističke godine, u odnosu na isti period lani, ostvarujemo povećanje broja dolazaka i noćenja s ovog tržišta više od 7 posto.

Međunarodni projekt Radi se na sustavu koji bi predvidio i alarmirao onečišćenje mora

Na prezentaciji i radionici sudjelovalo je 11 hrvatskih turističkih subjekata imeđu kojima su TZ Dubrovačko-neretvanske županije i TZ grada Dubrovnika. Direktorica TZ Dubrovnika Romana Vlašić istaknula kako australsko tržište po turističkom prometu zauzima šesto mjesto u gradu te kako pripada među najbrže rastuća daleka tržišta čiji gosti dolaze tijekom cijele turističke godine.

Među najvećim australskim turoperatorima prezentaciji su prisustvovali primjerice Adriatica, kompanija koja je dio Impulse Travel Grupacije s više od 30 godina iskustva koja u svojoj ponudi nudi Hrvatsku; Beyond Travel, vodeća australska i novozelandska kompanija specijalizirana za središnju i istočnu Europu, Skandinaviju, Tursku, Grčku, Hrvatsku i Sloveniju, kao i za kružna putovanja te Outdoor Travel kompanija specijalizirana za aktivni odmor u Europi koja posluje s više od 1200 agenata diljem Australije.

Podaci Hrvatske obrtničke komore za Dubrovačko-neretvansku županiju Druga po broju obrta i po rastu broja obrtnika