Izbornik
Naslovnica Županije Primorsko-goranska
Mikroregije u plusu

Rekordna turistička godina na Kvarneru, Gorski kotar ostvario veliki rast

jezero Bajer
Foto: Goran Kovacic/PIXSELL
Otok Krk ostvario je trećinu ukupnog turističkog prometa, a po rezultatima ga prate otoci Lošinj i Rab te Opatijska rivijera. Što se tiče urbanog turizma značajan je i turistički rast Rijeke

Na redovnoj konferenciji za novinare koju su održali zamjenici župana Marko Boras Mandić i Petar Mamula naglasak je bio na rezultatima turističke sezone na Kvarneru tijekom 2016. godine, koja je još jedna u nizu rekordnih godina prema službenim podacima o turističkom prometu u Primorsko-goranskoj županiji. Također je izdana dozvola rada za ŽCGO Marišćina.

- Iza nas je još jedna rekordna turistička godina. Imamo 5% više dolazaka i 6% više ostvarenih noćenja u odnosu na 2015. godinu. Veseli nas što su sve naše mikroregije u plusu, a posebno podatak da je Gorski kotar ostvario najveći rast - rekao je zamjenik župana Marko Boras Mandić, izvijestili su iz Primorsko-goranske županije.

Značajan rast urbanog turizma

Otok Krk ostvario je trećinu ukupnog turističkog prometa, a po rezultatima ga prate otoci Lošinj i Rab te Opatijska rivijera. Što se tiče urbanog turizma značajan je i turistički rast Rijeke. Posebno je važan podatak što su u turizmu u prosincu dominirali domaći gosti.

Boras Mandić je istaknuo da je nakon dugogodišnjeg naglaska na prirodne prednosti Kvarnera ("sunce-more-snijeg"), sve veći naglasak na atraktivne manifestacije kao što su biciklistička utrka "Tour of Croatia", zdravstveni turizam i razvoj Platka kao cjelogodišnje rekreativne destinacije.

Direktorica TZ Kvarnera Irena Peršić Živadinov predstavila je turističke rezultate prethodne turističke sezone i najavila promotivne aktivnosti u 2017. godini.

Peršić Živadinov je izvijestila da je u proteklih 6 godina ostvaren vrlo veliki rast te da je, u odnosu na 2010. godinu, u 2016. bilo 26% više noćenja. - Veseli da se dužina boravka na Kvarneru lagano povećava. Nešto je duža na otocima, a na obali kraća, ali su posjeti češći. Također je vrlo pozitivno da su naša najznačajnija tržišta u rastu. Kako je najveća promocija bila na njemačkom tržištu, Nijemci su na prvom mjestu uz 9% povećanja noćenja - rekla je direktorica TZ Kvarnera.

Turizam Kvarnera promoviran je na 43 sajma, a vrijednost oglašavanja iznosila je više od 10 milijuna kuna. Intenzivno se radilo na promociji brendova kao što su Kvarner Outdoor, Kvarner Family, Kvarner Gourmet i zdravstveni turizam.