Gradonačelnik Ivan Čehok i zamjenik gradonačelnika Zlatan Avar obišli su gradilište u Lepoglavskoj ulici, gdje su radnici Varkoma počeli radove na zamjeni dotrajalog cjevovoda zbog kojeg je dolazilo do učestalih kvarova. Cijena radova je oko 900.000 kuna.
Molba za strpljenje
– Ovo je primjer ulice u kojoj se još nalaze stare PVC cijevi koje će se zamijeniti u duljini 470 metara. Zamijenit ćemo kvalitetnim duktilovim cijevima kompletan vodovod sve od početka šumice do Ulice braće Radić. S Gradom Varaždinom dogovorili smo da se u sklopu radova cesta asfaltira, a u planu je i rekonstrukcija nogostupa s jedne i druge strane u širini do metar i pol. Prva faza radova obuhvaća prostor od šume Jelačićke do Ulice braće Radić – rekao je direktor Varkoma Željko Bunić. Istodobno, odvijaju se i radovi u šumi Jelačićka, gdje se također mijenja dotrajali cjevovod od 400 milimetra, a cijena tih radova je 744.000 kuna. U radove se krenulo jer je dolazilo do pucanja vodovoda građenih sedamdesetih godina.
– Zbog starosti je dolazilo do pucanja cijevi, a Varkom će u sklopu svojih mogućnosti i to obnavljati. Varkom svake godine ima svoj plan radova, a ove godine u planu je ulaganje u obnovu vodovoda od oko sedam milijuna kuna u gradu Varaždinu – dodao je Bunić.
Radovi u Lepoglavskoj ulici trebali bi završiti u roku od dva mjeseca. Gradonačelnik Čehok zamolio je građane za strpljenje zbog aktualnih i nadolazećih radova na području grada koji je postao veliko gradilište, posebno zbog sanacije nadvožnjaka u Ulici Vilka Novaka.
Obilazni smjerovi
– Teško da mi tu možemo što napraviti. Ima dovoljno obilaznih smjerova, no radi se o velikom prometnom objektu i jako frekventnom, a teško je to nadoknaditi. Vidite da čak i stupove ispod nadvožnjaka treba obnoviti. Možda ćemo već ove ili iduće godine ići u rekonstrukciju nadvožnjaka preko pruge za Zagreb, i tada ćemo također imati prometne gužve. Tako je to svugdje u svijetu, ako rekonstruirate i gradite, morate biti spremni na gužve. Za dva tjedna kreću radovi na aglomeraciji unutar grada, opet će biti gužve i tražit ćemo obilazne smjerove. No bolje da se stvaraju gužve i da radimo nego da se ne radi ništa – kazao je i dodao da se ne može u šest mjeseci nadoknaditi ono što se pet ili šest godina nije radilo.