Izbornik
Naslovnica Županije Brodsko-posavska
MINISTRICA TURIZMA U BPŽ

Slavonija je idealna destinacija za razvoj ruralnog, ali i biciklističkog turizma

Foto: Ivica Galović/PIXSELL
Brodsko-posavska županija povukla je 320 tisuća kuna bespovratnih sredstava za projekt Slavonia bike

Ministrica turizma i sporta Nikolina Brnjac održala je u zgradi županijske uprave u Slavonskom Brodu radni sastanak s brodsko-posavskim županom Danijelom Marušićem i predsjednikom Županijske skupštine Perom Ćosićem.

KONFERENCIJA SMART CITIES Uvode digitalnu transkripciju sjednica Grada

Financiranje 14 projekata

Tema sastanka bio je razvoj cikloturizma na području Brodsko-posavske županije, odnosno, jačanje biciklističkog turizma u županiji trasiranjem, uređenjem i označavanjem biciklističkih ruta. Povod za temu bila je nedavno donesena odluka Ministarstva turizma i sporta RH, nakon provedenog Javnog poziva o odabiru projekata i dodjeli bespovratnih sredstava, o sufinanciranju ukupno 14 projekata u vrijednosti od četiri milijuna kuna.

Odlukom su sredstva dodijeljena Bjelovarsko- bilogorskoj, Brodsko-posavskoj, Karlovačkoj, Koprivničko-križevačkoj, Krapinsko-zagorskoj, Ličko-senjskoj, Međimurskoj, Osječko-baranjskoj, Požeško-slavonskoj, Sisačko-moslavačkoj, Varaždinskoj, Virovitičko-podravskoj, Vukovarsko-srijemskoj i Zagrebačkoj županiji. Brodsko-posavska županija povukla je 320 tisuća kuna za projekt Slavonia bike, kojim je zaokružen koncept biciklističkih ruta i cikloturističke ponude županije. Područje je podijeljeno u tri područja – zapadni (Nova Gradiška), središnji (Slavonski Brod zapad) i istočni (Slavonski Brod istok).

RASPISAN JE NATJEČAJ ZA IZVOĐAČA RADOVA HNS financira postavu travnjaka na stadionu

Zapadni dio broji 14 cikloruta te jednu pješačko–biciklističku, oko Eko-etno sela Stare Kapele. Prije sastanka ministrica je na Eko- etno Salašu “Savus” u Bukovlju sudjelovala u predstavljanju nacionalne kampanje razvoja ruralnog turizma “Doživi domaće – istraži ruralnu Hrvatsku”, čiji je cilj dodatno približavanje raznolike ponude hrvatskih ruralnih destinacija domaćem i stranom tržištu. Naime, pandemija COVID-19 pokazala je da ni mnogi Hrvati nisu upoznati s ljepotama koje nudi kontinentalni dio zemlje, koje sada počinju sve više otkrivati. Slavonija je izabrana za početak kampanje jer je riječ o idealnom mjestu za prikaz svih prednosti ruralnog turizma. Bio je to dan koji su mnogi ocijenili povijesnim za hrvatski turizam.

Nove navike

– Turisti mijenjaju svoje navike, bježe od masovnog turizma i okreću se prirodi i aktivnom turizmu. Sve ankete govore kako im je na prvom mjestu sigurnost. Mi u ruralnoj Hrvatskoj imamo i zdravu hranu, dakle, sve blagodati na jednom mjestu – rekla je ministrica Brnjac.