Izbornik
Naslovnica Županije Splitsko-dalmatinska
Otvoren čiovski most

Trogir napokon može prometno prodisati

Čiovski most
1/4
Foto: Ivo Čagalj/PIXSELL Građani su se na otvorenju spontano okupili
Čiovski most vrijedan je 32 milijuna eura, a 85 posto novca dobiveno je bespovratno iz EU fondova. Dugačak je čak 547 metara

– Veselje mještana, njih gotovo 1500 koji su se spontano okupili prilikom otvorenja novog mosta na Čiovu, dovoljno govori o tome koliko im je važan. Zahvalan sam stanovnicima Čiova, Trogira i svima koji su pola stoljeća čekali gradnju mosta trpeći silne prometne probleme na tom području. Ovogodišnji će srpanj svakako u Gradu Trogiru biti upisan zlatnim slovima jer su dva projekta prometno rasteretila grad; pristanište s pristupnom cestom na zapadu i čiovski most na istoku grada, pa Trogir napokon može, u prometnom smislu, prodisati punim plućima – kazao je Blaženko Boban, župan Splitsko-dalmatinski.

Krčki most inicijativa PGS ponovno zatražio ukidanje mostarine za otok Krk

“Ovaj je most fantazija”

Čiovski most građen je tri i pol godine, a vrijedan je 32 milijuna eura, od čega je 85 posto novca dobiveno bespovratno iz EU fondova. Prekrasan most dug je čak 547 metara, s 1,2 kilometra pristupne ceste s rotorom.

– Most je uvijek sjajna vijest, a ovaj je fantazija! Dugo se čekalo na završetak njegove izgradnje. Drago mi je da je na ovu svečanost došlo mnogo ljudi – kazao je premijer Andrej Plenković koji je u pratnji triju ministara; prometa, regionalnog razvoja i graditeljstva službeno za promet i otvorio novi most.

Gradonačelnik Trogira Ante Bilić smatra da ovaj projekt nosi poruku kako se suradnjom i zajedništvom postiže uspjeh.

– Poruku zajedništva, truda i jedinstva koji rezultiraju uspjehom dobili smo od naših nogometaša. To je poruka i obaveza i nama koji predstavljamo građane. Neovisno kojoj stranci pripadamo, imamo isti zadatak i cilj. Ovaj most, konstrukcija koja spaja dva kraja i koja se borila i izborila sa svim preprekama i kašnjenjima, neka bude simbol tog zajedništva. Hvala svima koji su most čekali, sanjali, lobirali za njega. Trogir ovime nije riješio sve prometne probleme, ali ovaj projekt bio je najteži korak. Nadam se da ćemo zajedništvom u kratkom roku taj posao dovesti do kraja – zaključio je gradonačelnik Bilić.

Za dobrobit građana

I župan Boban smatra da je sada na svima; općinama, gradovima, ministarstvima, osobito na javnim tvrtkama poput Hrvatskih cesta i Autocesta, da zasuču rukave kako bi se realizirali projekti između Mosta Čiovo i Pelješkog mosta čija gradnja uskoro počinje.

– Želja nam je da za četiri do pet godina dovedemo u funkciju aglomeraciju Split - Splitsko-dalmatinska županija kako bi naš kraj izgledao kao veći centri u Hrvatskoj. Među projektima su svakako i završetak ceste Trogir-Solin-Omiš, zatim čvor Vučevica–tunel Kozjak na brzu Kaštelansku cestu sa spojem na aglomeraciju. Riječ je o projektu za gotovo 500.000 stanovnika. I za realizaciju ovih projekata “dosađivat” ću ministru, kao i u slučaju čiovskog mosta, kako bismo ih proveli na dobrobit građana cijele županije – dodao je župan Blaženko Boban.

Most u Hrnetiću Preko Kupe Gradi se novi most od Hrnetića do Velike Jelse