U ožujku prošle godine počela je gradnja novog mosta preko rijeke Vučice s pristupnim cestama na lokaciji Metlinci, odnosno na cesti između Valpova i Ladimirevaca. Odluka o gradnji zamjenskog mosta donesena je zbog lošeg stanja postojećeg mosta, njegove nedovoljne širine za odvijanje dvosmjernog prometa, loših tehničkih elemenata ceste i čvorišta na križanju državne i županijske ceste pa su Hrvatske ceste odlučile sagraditi novi most 30-ak metara udaljen od postojećeg.
Vrijedan 2,91 milijun eura
Radove na gradnji mosta s pristupnim cestama i novim raskrižjem ukupne duljine zahvata 1,6 kilometara izvela je tvrtka Osijek-Koteks d.d., a ugovorena vrijednost radova iznosi 2,91 milijun eura. Završeni su u planiranom roku, u što su se obilaskom ove lokacije uvjerili obnašatelj dužnosti osječko-baranjskog župana Mato Lukić, potpredsjednik Vlade i ministar obrane Ivan Anušić, predsjednik Uprave Hrvatskih cesta Josip Škorić, gradonačelnik Valpova Matko Šutalo...
– Ovaj projekt je nova potvrda izvrsne suradnje Osječko-baranjske županije i Hrvatskih cesta, koje su u zadnjih šest godina u cestovnu infrastrukturu na području naše županije uložile 96 milijuna eura, na čemu smo im izrazito zahvalni. Osim sigurnosti cestovnog prometa, ističem visoku razinu sigurnosti za pješake i bicikliste jer su pješačka i biciklistička staze odvojene od same ceste – rekao je Lukić. Dodao je kako je nedavno potpisan ugovor o rekonstrukciji još jedne važne prometnice, magistralne ceste na relaciji Sveti Đurađ – Podravska Moslavina.
– Ovo je značajan dan za Valpovo, zahvalni smo na povećanju sigurnosti na ovoj trasi gospodinu Škoriću, ministru Anušiću i saborskom zastupniku Ivanoviću, bez čijeg razumijevanja i podrške ovaj projekt ne bi bio realiziran. Grad Valpovo je izradio projektnu dokumentaciju za biciklističku stazu, koju smo uspjeli uklopiti u ovaj projekt, pa će biciklističkom stazom Valpovo – Ladimirevci školarci i građani svakodnevno prometovati – rekao je Šutalo.
Kroz projekt je izgrađeno 1,6 km cestovne trase, 2,8 kilometara biciklističke staze, novi most ima raspon 30 metara, a obnovljen je stari most te je napravljeno kružno raskrižje.
– Više od 30 godina govorilo se o potrebi izmještanja trase, a sada su u godinu dana završeni svi radovi pa smo zadovoljni uspješno završenim projektom – rekao je Škorić i čestitao izvođačima na dobro odrađenom poslu.
Veća sigurnost prometa
Projekt je značajno povećao sigurnost svih sudionika u prometu na ovom području. Ministar Ivan Anušić stoga je podsjetio kako stari most ne samo da nije bio dovoljan za sav promet na ovoj dionici nego je bio i opasan. Naglasio je kako je ovo jedan u nizu projekata cestovne infrastrukture na području Osječko-baranjske županije koji su dovršeni ili su u realizaciji. Tako se postupno rješavaju sve kritične točke i kontinuirano povećava sigurnost cestovnog prometa. Uskoro se očekuje i završetak još jednog velikog projekta, Koridora 5C, odnosno dionice Beli Manastir – državna granica s Mađarskom.