Doručak u Zagrebu, ručak u Velikoj Gorici, poslijepodnevni izlet na Žumberačko gorje. A noćenje? Možda Samobor, a možda ponovno hrvatska metropola.
Turističko zbližavanje Zagreba i njegove županije cilj je kampanje posvećene Zagrebu i njegovoj okolici pod sloganom Blizu grada, blizu srca / Around Zagreb, a to je prvi put da ove dvije turističke zajednice partnerski surađuju, promovirajući zajedničkim snagama glavnigrad i zagrebački zeleni prsten jedinstvenom destinacijskom kampanjom. Kreirana je s ciljem stvaranja jedinstvene platforme promocije bogate ponude Zagreba i njegove okolice, pa će se obraćati emitivnim tržištima tijekom cijele godine i podsjećati ljubitelje putovanja koliko je turistička ponuda Zagreba i zagrebačke okolice raznolika, kvalitetna i atraktivna.
– Boravak na otvorenom, u zelenilu i prirodi s fokusom na zdravlje, sigurnost, održivost i kompatibilnosti ponude Zagreba i njegove okolice, glavne su odlike ove partnerske kampanje – izjavila je direktorica TZ-a Grada Zagreba dr.sc. Martina Bienenfeld. A čelnica Turističke zajednice Zagrebačke županije Ivana Alilović dodala je da se zajednička kampanja provodi na tri strana jezika: engleskom, njemačkom, slovenskom i, naravno, hrvatskom jeziku.
– U TZ-u Grada Zagreba prepoznali smo idealnog partnera te smo sigurni da ćemo zajedničke kampanje provoditi i u budućnosti jer Zagrebačka županija grli Zagreb – poručila je direktorica TZZŽ-a Ivana Alilović.