Društvo Naša djeca Vinkovci nositelj je projekta pod nazivom "EDUInovacije – Budućnost obrazovanja" koji provodi u suradnji s vinkovačkom Osnovnom školom Ivana Mažuranića i Javnom ustanovom za upravljanje zaštićenim dijelovima prirode Vukovarsko-srijemske županije.
– Riječ je o projektu koji se provodi s ciljem unapređenja životnih vještina djece kroz kreativnost, rješavanje problema i jezično-komunikacijski razvoj, a fokus je na darovitoj djeci i izvaninstitucionalnim aktivnostima. Projekt obuhvaća NTC radionice za učenike drugog razreda osnovne škole i NTC Science radionice za učenike petog razreda. Provodit će se i dodatna aktivnost "Mali čuvari prirode" te NTC seminar za učitelje – rekla je predsjednica Društva Naša djeca Vinkovci Helena Crnjac na početnoj konferenciji ovog projekta.
Projektom je predviđeno uključivanje 20 učenika u NTC radionice dok bi u dodatne aktivnosti bilo uključeno još najmanje 200 djece i 30 učitelja.
Pojasnila je i kako je sve počelo kada im se javila jedna volonterka koja je završila NTC program te da su tada došli na ideju da ovaj program dovedu u Vinkovce. Poslije toga pronašli su partnere, a projekt je odobrilo i Ministarstvo znanosti, obrazovanja i mladih koje ga i financira. Provedba projekta započela je u studenom prošle godine.
![storyeditor/2025-02-07/projekt_1.jpg Josip Romić na početnoj konferenciji projekta "EDUInovacije – Budućnost obrazovanja"](/media/daguerre/22/d1/769e3b5f3828967dd1d1.jpeg)
Prema riječima Crnjac, NTC program razvio je dr. Ranko Rajović, a on se provodi u više od dvadeset država Europe. Temelji se na učenju kroz igru i razvoju kognitivnih sposobnosti djece.
Josipa Curić, ravnateljica OŠ Ivana Mažuranića, rekla je kako su NTC radionice za učenike u toj školi započele početkom veljače te da će trajati do svibnja, a do završetka projekta čeka ih i jedan NTC seminar za djelatnike škole. Javna ustanova za upravljanje zaštićenim dijelovima prirode Vukovarsko-srijemske županije za projekt "EDUInovacije-Budućnost obrazovanja" pripremila je radionice za osnovnoškolce od prvog do četvrtog razreda gdje će učenici na terenskoj nastavi biti upoznati s prirodom koja ih okružuje kao i biljnim i životinjskim svijetom. Učenici će tijekom tih radionica sudjelovati u praktičnom i istraživačkom radu.