Iako je prije sedam godina bio prozivan zbog masovnog turizma koncentriranog u samo nekoliko mjeseci godišnje, Dubrovnik u 2024. godini kao aktualni šampion demonstrira kako se uspješno upravlja turizmom, javljaju iz Grada Dubrovnika. Planskim rastom predsezone u kojoj je zabilježen porast noćenja od čak 21% u odnosu na isti period prošle godine, istodobno uz stabilan održivi rast glavne sezone, pa sve do izvrsnog rujna sa 6% više dolazaka i 5% više noćenja u odnosu na prošlogodišnji – i posezona bilježi pozitivan iskorak. Dubrovnik nastavlja nizati uspjehe i u listopadu što ga svakako čini prvakom svih hrvatskih destinacija s čak 7% više dolazaka i 14% više noćenja nego u istom periodu prošle godine. Na godišnjoj je razini ostvareno 10% više noćenja i 9% više dolazaka.
Održivi turizam
– Dubrovnik cijelu ovu godinu bilježi pozitivne turističke rezultate, a ovaj se trend, kako smo i predvidjeli, nastavio i u posezoni. Sve što smo postigli čini nas izuzetno zadovoljnima, tim više kada znamo da se s ovim rezultatima pozicioniramo kao cjelogodišnja destinacija. Ovo je priznanje ne samo za naš Grad već i za našu strategiju usmjerenu prema održivom i kvalitetnom turizmu – kazao je gradonačelnik Mato Franković.
Od 1. siječnja do 31. listopada 2024. godine ostvareno je 1,299.347 dolazaka što je 9% više dolazaka u odnosu na 2023. godinu.
Što se tiče noćenja, ove godine bilo ih je 4,148.414 i vidljiv je rast od 10% u odnosu na prošlu godinu. I jedinstvena turistička kartica Dubrovnik Pass bilježi odlične rezultate. U listopadu prihod je bio 37% veći u odnosu na prošlogodišnji listopad, s ukupno prodanih 51.433 kartice i prihodom od 1,907.930 eura.
Zucchero za doček
Sve ovo rezultat je i povećanog broja letova u zračnom prometu. U studenom i prosincu predviđen je znatan rast broja zračnih linija pa se može očekivati da će se izvrsni rezultati nastaviti.
Kruna ove šampionske godine svakako će biti nastup međunarodne zvijezde na Stradunu, jednog od najprodavanijih talijanskih glazbenika svih vremena Zucchera, koji će s Tonijem Cetinskim uvesti Dubrovčane i njihove goste u 2025. godinu.
– Raznolika i kvalitetna turistička ponuda Dubrovnika, uključujući sportske, gastronomske i poslovne događaje, znatno su pridonijeli rastu turističkog prometa. Time se još jednom potvrđuje rezultat strateških mjera koje Grad Dubrovnik provodi s ciljem produljenja turističke sezone i održivog razvoja, postavljajući standarde u hrvatskom turizmu kao cjelogodišnja destinacija s najboljim rezultatima – poručili su iz Grada Dubrovnika.