Na 9. sjednici Stožera civilne zaštite Grada Samobora, održanoj 14. studenoga, jednoglasno su usvojeni dokumenti koji se odnose na planiranje, razvoj, učinkovito funkcioniranje i financiranje sustava civilne zaštite na području grada Samobora kao i na djelovanje Stožera civilne zaštite koje usklađuje djelovanje operativnih snaga sustava civilne zaštite u pripremnoj fazi prije nastanka posljedica izvanrednog događaja i tijekom provođenja mjera i aktivnosti civilne zaštite u velikim nesrećama i katastrofama. Usvojeni su Analiza stanja sustava civilne zaštite na području grada Samobora za 2023., Plan razvoja sustava civilne zaštite s financijskim učincima od 2024. do 2026., Smjernice za organizaciju i razvoj sustava civilne zaštite na području grada Samobora od 2024. do 2027., Provedbeni plan unaprjeđenja zaštite od požara i Plan djelovanja u području prirodnih nepogoda za područje grada Samobora u 2024. Članovi stožera jednoglasno su usvojili i Odluku o imenovanju koordinatora na lokaciji u aktivnostima civilne zaštite Grada Samobora, sukladno specifičnostima izvanrednog događaja, prije, za vrijeme ili nakon ugroze te izradu revizije Plana djelovanja civilne zaštite Grada Samobora. Načelnik Stožera civilne zaštite Grada, zamjenik gradonačelnice Petar Burić istaknuo je da je važno donošenje svih navedenih analiza i planova kako bi se moglo spremno, promptno i operativno djelovati.
– Ulaganje u vozila, opremu, edukaciju i stručno osposobljavanje operativnih snaga sustava civilne zaštite u Samoboru i dalje će biti prioritet – naglasio je načelnik Stožera Petar Burić. Stoga će Stožer, naglasio je, i u idućem razdoblju u slučaju ugroze bilo koje vrste koja prijeti nastankom velike nesreće ili katastrofe poduzimati sve potrebne mjere. Za potrebe sustava civilne zaštite u proračunu Grada Samobora za 2024. planirano je oko 3 milijuna eura. Ulaganje u sustav civilne zaštite jest ulaganje u sigurnost naših građana i u tom segmentu ne treba štedjeti, zaključio je Burić.