Izbornik
Naslovnica Gradovi Split 83 pregleda
Split

Izvrsni turistički rezultati u rujnu i u prvih devet mjeseci

Turisti u Splitu
Foto: Miranda Čikotić/PIXSELL
Turistička zajednica grada Splita nastavlja i City break program 2018./2019., kojem je cilj turiste dodatno motivirati za dolazak u Split i izvan ljetnih mjeseci

Split u rujnu i prvih devet mjeseci ostvaruje izvrsne turističke rezultate, a očekuje se i nastavak takvih rezultata s obzirom na mnoge događaje u listopadu koji potvrđuju da je Split odredište koje nudi sadržaje cijele godine, priopćili su u četvrtak iz gradske Turističke zajednice.

Andro Krstulović Opara razvojna studija Predstavljen masterplan za Istočnu obalu i Kopilicu

Po podacima koje iznose, u rujnu su u Splitu registrirana 109.444 turistička dolaska i 311.424 noćenja, što su u odnosu prema rujnu prošle godine rast od 16 posto u dolascima i 13 posto u noćenjima. Od početka godine do kraja rujna Split je posjetilo 765.315 gostiju, što je u odnosu prema istom razdoblju lani rast od 17 posto, a s 2,28 milijuna noćenja ostvaren je rast od 15 posto.

Najviše noćenja u prvih devet mjeseci ostvarili su gosti iz Ujedinjenog Kraljevstva, SAD-a, Njemačke, Francuske i Poljske te domaći gosti.

"Pred nama je listopad prepun događaja koji potvrđuju da je Split destinacija koja nudi sadržaje 365 dana u godini", najavljuju iz Turističke zajednice grada Splita.

Pritom ističu 23. splitski filmski festival (od 4. do 12. listopada) i 6. dane klasične gitare krajem mjeseca. 

Ljubitelji kulturne baštine do 10. listopada mogu razgledati izložbu "Crkvena baština Marjana", a do 11. listopada izložbu "Meštrović & Prodanović: Umjetnik i njegov fotograf".  Osim toga, od 24. do 27. listopada održat će se 22. međunarodni sajam SASO 2018., jedan od najvažnijih gospodarskih skupova u regiji. 

Iz Turističke zajednice najavljuju i nove sadržaje te ističu da će u listopadu Split dobiti i jedinstven Muzej osjetila (Museum of Senses Split). 

Turistička zajednica grada Splita nastavlja i City break program 2018./2019., kojem je cilj turiste dodatno motivirati za dolazak u Split i izvan ljetnih mjeseci.

"Do sada su neki hoteli prepoznali ovaj projekt kao zanimljiv i koristan način nadopune hotelske City break ponude. Program City break traje od 1. listopada ove godine do 31. ožujka iduće godine i uključuje besplatno razgledavanje gradske jezgre, karte za predstave u subotu (HNK Split) i besplatnu karticu SplitCard s mogim pogodnostima. Split kao prošlogodišnja najuspješnija City break destinacija u Hrvatskoj ovim projektom nastavlja pružati dodatne pogodnosti svojim turistima", ističu iz Turističke zajednice grada Splita. 

Kampanja Želiš li se mijenjati za mjesto? PREDSTAVLJENA KAMPANJA 'ŽELIŠ LI SE MIJENJATI ZA MJESTO?' 'Želimo posramiti i šokirati sve koji se požele parkirati na mjesto za osobe s invaliditetom'