Od postavljanja sustava javnih bicikala u Splitu sredinom srpnja pa do kraja studenog, Splićani su bicikle unajmljivali čak 7943 puta, a uglavnom je riječ o domaćim korisnicima, njih oko 75 posto, što pokazuje da je taj novi način prijevoza u Splitu naišao na odličan odaziv.
"Split jedan od najuspješnijih gradova u regiji kad su rezultati sustava javnih bicikala u pitanju", rekao je direktor Sustava javnih bicikala d.o.o. Ante Gustin te dodao da na poneke izazove vezane uz taj sustav Split parking odgovara u suradnji s operaterom sustava Nextbike.
"Vjerujem kako će Grad Split nastaviti s razvijanjem biciklističkih staza i cijele infrastrukture kako bi ovu uslugu učinili još sigurnijom i kvalitetnijom. Split parking također već radi na tome da se nove postaje čim prije postave. Električni bicikli učinili su vožnju po Splitu lakšom i bržom nego ikad prije i građani su to jako dobro prepoznali", dodao je Gustin.
Od ovog tjedna Splitu je dobio još četiri nove postaje u sklopu sustava javnih bicikala te za nova 32 bicikla - 12 električnih i 20 klasičnih, a riječ je o postajama na Zvončacu (Šetalište Ivana Meštrovića), kod knjižnice Marka Marulića (Ulica Slobode), na Vukovarskoj ulici (Higijenski zavod) te na Pazaru (Poljana kneza Trpimira uz Biskupovu palaču).
Ukupna vrijednost te investicije je 700 tisuća kuna bez PDV-a, a financira je Split parking. Nastavak je to ulaganja u sustav javnih bicikala nakon što je ovog ljeta postavljeno osam postaja s 50 bicikala.
"Želimo osigurati da svaki kotar ima barem jednu postaju te već u idućoj godini planiramo preko 40 postaja te preko 200 novih bicikala", najavio je direktor Split Parkinga Marko Bartulić,.
Registracija u sustav je besplatna, a za aktivaciju računa treba izdvojiti 10 kuna što vrijedi za cijeli Nextbike sustav bilo gdje u svijetu. Cijena korištenja bicikla je pet kuna svakih dodatnih pola sata za klasični, odnosno 10 kuna za električni bicikl. Cijena sezonske pretplate iznosi 200 kuna, vrijedi godinu dana i uključuje neograničeni broj besplatnih vožnji u trajanju od 30 minuta po biciklu, dok za dodatne vožnje vrijedi isti način kao i kod ‘pay as you go’ opcije u prvom slučaju.